Gå til innhold

Navnet Cassander ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om navnet Cassander?

Syns det er fint eg og samboer :)

Men noen syns det er ett litt rart navn, hva syns du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Femi.

Minner meg om Cassandra, som jo er et jentenavn.

Skrevet

Jeg syns det var fint jeg:)

Nå liker jo jeg navn andre syns er veldig femi da(er ikke enig!),f.eks. Fabian og Emmanuel.

Det er dere som skal like navnet,man får ikke gjort alle andre til lags...

Lykke til;)

Skrevet

sorry men jeg skjønte ikke om det var et guttenavn eller jentenavn før jeg leste litt. ble liksom som litt av navnet manglet eller noe...

Viktigste er at dere liker det da :)

Skrevet

d er jo DERE som skal like d :D

når d er sagt, syns jeg at Cassander, bl.a, er et av verste navnene ever.....*grøss* oppkonstruert og bare kjempefemi! ;)

d var min mening....;)

navn er jo bare smak og behag, d....:)

Skrevet

Hvis dere liker det så bruk det, men ettersom du spør om min mening så... jeg synes ikke det er fint, synes det høres konstruert ut og minner om ordet kassert...

Skrevet

Det viktigste er jo at dere begge blir enige og at dere liker det! Da er andres meninger null verd:)

Jeg liker Xander bedre, men det er ikke noe i veien med navnet:) Du skal se du får en liten tøffing og ikke en femi klatt..hehe!!

Skrevet

Siden du spør.. helt grusomt

Skrevet

Absolutt ikke noe pent etter min mening..

Skrevet

Siden du spør så skal jeg være ærlig...

Jeg synes det er stygt. Det er alt for feminint, jålete og "konstruert" for min smak.

Men om dere liker det, så synes jeg dere skal bruke det. For enn så kjedelig om alle unger skulle hett "det samme". Det er flott med variasjon, og en må huske at det er ungen som gjør navnet, ikke omvendt.

Så kjenner man en nydelig unge med et gitt navn, så får man positive assosiasjoner til navnet også.

Skrevet

Ikke fint.. enten Cassandra eller Sander :)

Cassander høres bare kvalmt ut.. for jålete til å være guttenavn..

Skrevet

Navnet er kjempefint, men jeg liker ikke skrive måten. Ville heller skrevet det Kasander eller Kazander. Syntes det får et litt mer maskulint uttrykk da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...