Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hva syns dere om navnet Cassander? Syns det er fint eg og samboer Men noen syns det er ett litt rart navn, hva syns du?
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Femi. Minner meg om Cassandra, som jo er et jentenavn.
mammaentilfilipemanuelFØDT:) Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg syns det var fint jeg:) Nå liker jo jeg navn andre syns er veldig femi da(er ikke enig!),f.eks. Fabian og Emmanuel. Det er dere som skal like navnet,man får ikke gjort alle andre til lags... Lykke til;)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 sorry men jeg skjønte ikke om det var et guttenavn eller jentenavn før jeg leste litt. ble liksom som litt av navnet manglet eller noe... Viktigste er at dere liker det da
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 d er jo DERE som skal like d når d er sagt, syns jeg at Cassander, bl.a, er et av verste navnene ever.....*grøss* oppkonstruert og bare kjempefemi! d var min mening.... navn er jo bare smak og behag, d....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Hvis dere liker det så bruk det, men ettersom du spør om min mening så... jeg synes ikke det er fint, synes det høres konstruert ut og minner om ordet kassert...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Det viktigste er jo at dere begge blir enige og at dere liker det! Da er andres meninger null verd:) Jeg liker Xander bedre, men det er ikke noe i veien med navnet:) Du skal se du får en liten tøffing og ikke en femi klatt..hehe!!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 Absolutt ikke noe pent etter min mening..
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 Siden du spør så skal jeg være ærlig... Jeg synes det er stygt. Det er alt for feminint, jålete og "konstruert" for min smak. Men om dere liker det, så synes jeg dere skal bruke det. For enn så kjedelig om alle unger skulle hett "det samme". Det er flott med variasjon, og en må huske at det er ungen som gjør navnet, ikke omvendt. Så kjenner man en nydelig unge med et gitt navn, så får man positive assosiasjoner til navnet også.
birrisj05.02.09 Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 Ikke fint.. enten Cassandra eller Sander Cassander høres bare kvalmt ut.. for jålete til å være guttenavn..
babymilla Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 Navnet er kjempefint, men jeg liker ikke skrive måten. Ville heller skrevet det Kasander eller Kazander. Syntes det får et litt mer maskulint uttrykk da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå