carpe-diem Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Har mer utflod enn vanlig før mens, kan dette være et tegn på at jeg er gravid?!?!? (Tror jeg hadde el sist lørdag....)
sniljente2 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 ja,det kan hende at du er gravid,jeg vet at man får litt mere utflod under svangerskap,gjerne blangt og litt tynnere enn vanelig.er det en tykk konstistent på det kan det og så være ufarlig unnerlivs sopp som du kan bruke canesten.resept fritt.lykke til.
LilleTrille med en tulle Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Økt utflod KAN være et tegn ja=) Lykke til!
Kamomilla:-) Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Det kan være et tegn ser det ut til:-) Men jeg hadde også El forrige fredag eller lørdag og har litt mer utflod nå enn normalt før mensen. Men ikke mye mer altså. Hvordan ser utfloden din ut (hvis jeg får lov tilå spørre om detaljer...) og er det mye?? Er det eneste symptom du har? Hvis jeg kjenner veeeeldig godt etter kan jeg kjenne noen småstikkinger i magen, samt litt kvalme (men jeg er alltid litt kvalm før mensen kommer, så det er vel ikke noe godt tegn riktig enda). Dette er spennende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå