hit og dit Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Eg har så lyst å amatørscrappe nokon bilder sammen. Evt bruke egne bilder som dus bakgrunn, og ha andre bilder klare og som fokuspunkt. Evt skrive ein slags tekst på. Heilt enkelt altså. Litt liknande slik ein kan gjer i japanphoto bøkene. Er det nokon som kan anbefale meg eit program? Eller nettside med andre scrappere?
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg scrapper! Har ikke prøvd det du beskriver selv, men gå inn på papirgleder.no. Kjempebra side!
Oi ..! Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Kan dessverre ikke hjelpe deg med den typen programmer, men det kan sikkert noen inne på ww.scrapping.no. Du må registrere deg som medlem for å komme inn på forumene (velg Bli medlem øverst til høyre på startsiden). Lykke til
hit og dit Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2008 Det er for album ikkje sant? Kunne tenkt meg å prøve det også, men får ikkje tak i så mykje utstyr her i Ungarn. Det har ikkje heilt slått an her nede enda. Veit du om dei sender til utlandet, sånn tilfeldigvis? =) Takk for hjelp ellers. Kor får du idèer fra? Eg er ikkje så kreativ av meg egentlig.
Oi ..! Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Bare hyggelig, og hvis du trenger idéer til LO'er, er det maaange tips og bilder inne på de ulike forumene. Gjør deg kjent på site'n - jeg synes den er alle tiders
hit og dit Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2008 Har litt problemer med å melde meg inn nå =( men håper eg får det til i løpet av kvelden. Kan ein laste ned bakgrunner og diverse på denne sida? (eg er heilt amatør altså, har kun sett to scrappingbilder som ei venninne av mamma lagde)
<3 coccinelle Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Vet at du kan laste ned ting på en del utenlandske sider (UK). Søk på scrapping eller cardmaking. Men det vanligste er vel å kjøpe albumark og sånn. Lager litt kort selv og syns det er veldig mange fine ideer på papirgleder.no på galleriet. Bikuben.no sender varer veldig raskt, men vet ikke om de sender til utlandet.
hit og dit Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2008 Takk for tips. Så oppfølgerspørsmål, hehe, eg er heilt lost. Når ein kjøper albumark og slikt. Eg har sett på ei venninne sine, og dei virker veldig "ferdig planlagte". Ein får tak i slike poser med alt i, albumark, eit par stoffting å lime på og ei bord (kort oppsumert). Det virker jo veldig kjedelig. Får ein tak i meir generelle samlinger? Ikkje ferdige kits? FOrstod du kor eg ville? Eg er så mykje flinkare å formulere meg muntlilg enn skriftlig.
<3 coccinelle Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Ja du kan kjøpe enkelt ark eller pakker med ark som matcher hverandre (i samme serie). Ta en kikk på papirgleder.no eller bikuben.no (flere sider også hvis du søker litt) Trenger ikke disse kitene nei!
hit og dit Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2008 Det var good news. Dei kitene var jo både dyre og litt hemmande på fantasien. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå