my71 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Har nettopp kjøpt Reima vintedress, men den er jo altfor varm å begynne å bruke nå i Oslo. Usikker på hvor kald det skal være før man begynner å bruke den- noen tips? Vet jo at det avhenger av hva man har under, men hvis man har lite under hvor kaldt bør det være før bruk av vinterdress? Klarte ikke å finne Reima høstdress noen steder. Noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt det. Gjerne på nett.
HegeAE Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Eg bruker ein gamal Reimadress som for tida er ufora, men den har for og. Kjøp ein rimeleg ufora dress som du kan bruke til våren og. Trenger ikkje koste all verda. Den blir jo for liten til neste haust uansett. Mange her heime er fornøyd med Reflex sine dresser som er vanntette.
my71 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Du har jo et godt poeng, men jeg har vært veldig fornøyd med Reima dressene. Aldri vært våt eller kald, også kan jo høstdressen brukes om våren igjen. Dessuten venter jeg jo nr 2 som skal arve alle Reima dressene til storebror :-) Men hvis jeg ikke finner Reima må jeg se etter andre merker... skal ha reflex i bakhodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå