Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen bare skyte meg?! Hvor vanskelig skal det være å få orden i syklusene da?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei mimi.nå fik jeg virkelig vondt av deg.man kan faktisk begynne på p pillen en stund for å se om det kan stabelisere seg.hvis ikke så finnes det b.la primolutt som du kan sette igang menstrasjon og etter at du har fått det så kan du bruke pegotime som gjør at du kan få eggløsning.det finnes håp vettu.jeg er en av sliterne men jeg gjør så kan å tenke positivt,ståor klem.

Skrevet

Hej

 

Er det en orsak till att du har kluss med syklusen?

Skrevet

tro meg, det kan ta tid.. nå har vi snart prøvd i 1 år, og det er overhodet ikke i orden!

Men håper kanskje at gyne på mandag kan hjelpe.

Skrevet

Usikkert, time til gyn er bestilt, men det er jo flere måneders ventetid! Jeg har en på 2 år fra før av, så gravid vet jeg jo at jeg kan bli, men det er vanskelig å få fler når man aldri vet når EL er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...