#Ariadne# Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 reiser i januar med vår på da 5 mnd. gleder oss=) var i thailand med storesøster også. hun var litt større, nesten 7 mnd.
Bippe77 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 hei! Vi var i Thailand.. Phuket og phi phi når vår lille gutt var 6 mnd... var der i februar... Koste oss veldig! Var en deilig ferie, men vi nøt nok phi phi mest.... phuket har blitt litt slitsomt nå synes jeg.. litt mye svenska kjøttbullar liksom! Men er jo såklart deilig alikevel da! Ferie er det jo! MAsse deilig mat og masse venlige mennesker! MEn selgerne begynner å bli mye ivriger og slitsomme enn det de var før.... Thailand med barn gikk kjempefint! Mitt beste kjøp som jeg hadde med var UV-drakt... da slapp jeg være bekymret om vi hadde smurt nok i den sterke sola! Vi var nede i bare to uke.. de ukene gikk veldig fort, så jeg var glad for at jeg hadde pakket med meg alt av bleier og mat jeg trengte til han... vet mange sier man kan få tak i alt der nede... og det stemmer sikkert, men for meg var det nydelig å slippe å bruke tid på å finne det jeg trengte! OGså fikk jeg ledig plass i bagasjen på vei hjem... veldig greit i tilfelle shopping! Vi la også igjen en hel del sommerklær til ei av jentene som jobbet på hotellet.. hun hadde tvillinger på6 mnd nemlig! Og de klærne vi hadde med ned dit ville jo ikke passe den komende sommeren alikevel! Hun ble glad og vi ble glad for å kunne hjelpe! Flyturen gikk også over all forventing... fikk seng til lillegutt... og han sov mer enn han gjorde hjemme... nattflyvning var supert! Tidforskjellen ble heller aldri noe stort problem.... fikk sove når han følte for det og det passet greit inn i ferien vår også! Vi var også så heldige å få rom/bungalow rett ved bassenget/stranda... så da kunne han jo sove inne i litt kjøligere luft og vi kunne ligge i sola og nesten se han sove gjennom vinduet! For ville ikke gått fra han ellers!
pooh-75 Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Ta med bleier og puppen og nyt ferien. Det er bare helt supert!!!!!!!!!!! Har reist med begge våre små i permisjonstiden. hatt en mnd begge gangene, og skulle ikke vært det foruten:-) Men hvis du ammer (vet jo ikke om du kanskje har en liten med flaske...) så er du sikret med veske og imunforsvar og det hele..... Vi har aldri brukt uv-drakt. Har liksom ikke brukt å grille de små i sola like vel. Men brukt solkrem med høy faktor. Og parasoll på vogn og stranda. men hatt aktive små som har bada mye med oss. og så er det jo så deilig å sprelle uten klær:-)
pooh-75 Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Ta med dyne også. air-con på rommet eller i bungalow er passe kjølig for en liten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå