ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er..Det skjønnte dere sikkert.. )
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Hehe...Jaja..Bare lurer jeg da.. Men hvor gamle er dine barna da?! )
ceso Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 alle mine, er jente på snart 6 år. jente på 18 mnd og en jente g gutt på 12 (snart 13) uker dine da?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2008 åååå..) har to jenter på 18mnd jeg..=) er nære i alder de 3 siste da..=) er kanskje litt hektisk..men man fikser jo alt da..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå