Gå til innhold

4 mnd baby til dagmamma.. hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

født 6 uker for tidlig så han sover mye nå, men skal begynne på jobb 4 dager i uken når han er 4 mnd. Hva syns dere? Kjenner dagmamman litt så jeg vet han er trygg der. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er det du vil, hvorfor spør du hva folk her mener? Du kommer garantert til å få svar du ikke liker eller er uenig med.

Du kjenner deg selv og ditt barn best, så gjør det du vil ut fra dine forutsetninger.

Jeg begynte å jobbe halv stilling da snupsi var 6 mnd. Det var akkurat passe for oss. Men da var jo far hjemme mens jeg var på jobb. Er glad jeg ikke begynte tidligere, både med tanke på amming og nattesøvn. Hun sov ikke hele natten før hun var 6 mnd, og fullammet frem til 6 mnd.

Skrevet

Hadde aldri levert fra meg ungen når den bare var 4 mnd.

Men nå har de seg sånn at eg har jobbet meg opp permisjon med full lønn, og har muligheten til å vere hjemme til barnet er 11 mnd, og då skal pappaen ha 6 uker, og da vil barnet vere vel 13 mnd når vi leverer de fra oss..

men mener og at viss man ønske å få barn, bør man kunne vere med barnet mest mulig.. og da begynne å jobbe etter 4 mnd er litt tidlig syntes eg.

Skrevet

Hi her...

man skal jo helst ikke bry seg om andre sine barn og hva de gjør, men det er ikke mitt barn det gjelder... og jeg vet at her på DIB får man veldig mye pes for å bry seg om andre :P men jeg mååå bare bry meg litt :P vedkommende har lagt det fram på denne måten. og jeg skal ikke si noe til henne, jeg skal ikke slarve rundt på bygda, men jeg synes det er forferdelig trist for barnet sin del... Jeg ville aldri ha gjort det, skal selv være hjemme til barnet er nesten 2 år.. men tenk å gå glipp av barnets mange "første" ting å gjøre...

yes, GI meg inn for å legge meg opp i hva andre gjør :P

Skrevet

minus at hun sporte hva jeg syntes selvøflgeli.. det er jeg som lurer :P

Skrevet

Jeg syns det er helt på tryne!

Men om man ikke har opparbeidet seg permisjon med lønn, så stiller vel situasjonen seg litt anderledes.. For penger må man jo ha..

Men blir det gjort fordi mor/far ikke orker å gå hjemme, da skjønner jeg ikke hva som foregår i topplokket på noen..

Skrevet

Jeg kan skjoenne det om man maa jobbe, eller om man kan faa jobbet deltid og forlenget permisjonen ved aa starte saa smaatt mens barnet er lite, men i saa fall synes jeg kanskje 4 hele dager i uka hoeres ut som veldig mye.

Skrevet

hun har opparbeidet seg permisjon og de har mer penger enn de fleste... Saken har helt klart vært annerledes har de ikke hatt noe valg... Ja jeg tenker mitt, men først og fremst synes jeg det er trist for babyen....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...