Gå til innhold

Noen som husker oss da? Irmelin er 5 mnd alt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden går i en forrykende fart. Vi har hatt Irmelin i 5 vidunderlige måneder. Hun har lært oss at livet er godt å leve, hun har gitt oss håpet tilbake, håpet om at vi faktisk kan få det skikkelig bra igjen. Hun er alles hjerteknuser. Vi ser hva vi skulle hatt med Mikael i henne, men likevel ser vi også en helt unik personlighet, en liten prinsesse med sterke ønsker!!

Hun er en sosial liten jente, jabber og flirer når vi snakker med henne. Søker kontakt hvorenn hun er. Ligger fjellstøtt på magen og titter rundt seg, og ruller fra rygg til mage. Hun får pupp enda, 4 eller 5 ganger pr dag. I tillegg spiser (eller suger fra skjeen) hun fruktmos eller grøt 1-2 ganger pr dag. Hun er alltid blid og fornøyd. Sover hele natta og er bare blid når vi tar henne oppi vår seng på morgenkvisten. Pappaen blir øm og "bløt" når hun smiler mot ham, det blir vi vel alle.. Storesøster herjer og storebror passer på henne og forteller henne hva han gjør i barnehagen. Alle sangene han lærer der blir sunget for lillesøster. Og hun har sin egen lille skytsengel i himmelen. Mikael gav oss Irmelin, og han passer på henne dag ut og dag inn.

Sorgen er ikke så overskyggende nå for tiden, men den kommer likevel inn noen ganger. I helgen hadde jeg Mikaels perm ute (den står normalt i skapet). Jeg leste ALT! Epikriser, legejournaler, kurver fra nyfødt intensiv, habiliteringspapirer, hjelpemidler, svar fra diverse undersøkelser osv. Og alt fra begravelsen. Det gjorde faktisk godt. Jeg leste også en del av innleggene jeg hadde her inne rundt tiden vi fikk beskjeden og etter han var født. Jeg skrev de ut skjønner dere.Du verden så mye støtte vi fikk (men også noen som ikke trodde meg og som la ut det ene og det andre om hvor idiotisk jeg var som løy om dette).

Uansett, det var en liten utblåsning fra meg.. Er ikke så aktiv her inne lenger, men titter innom av og til..

Hilse-på-klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre fra deg igjen!! Og godt å høre at dere koser dere med Irmelin :)

Klem fra

Skrevet

Oj, har tiden gaatt saa fort? Jeg husker fremdeles at jeg satt og grein av innleggene dine om lille Mikael. Saa hyggelig aa hoere at det gaar bedre med dere!

Skrevet

Oj, det var litt rart! Jeg tenkte på deg og dere i går kveld, og at det var lenge siden du hadde skrevet noe her inne:) Så fint at alt går bra, det fortjener dere!!

Skrevet

Så kos å høre fra dere igjen! Tenker ofte på dere, ser jo her at dere har det bra!

Klem

Skrevet

Koselig å høre fra deg!

Kan tenke meg vesla sjarmerer dere, ja :o)

En stolt storebror passer nok på henne med sitt nærvær.

Skrevet

Ja, jeg husker deg og Mikael veldig gått. Din historie gikk veldig inn på meg og jeg er så glad for å höre at dere har det bra, tross alt! Og du skriver så vakkert at Mikael ga dere Irmelin! Jenta deres er i en herlig alder, morsomt når de3 begynner å bli sosiale vesener!

Skrevet

Oj, mente "godt" og ikke "gått". Noen ganger går det litt vel fort i svingene her!

Skrevet

Ja det er en nydelig alder.. Men så har nå alle aldere sin sjarm da.. =)

Skrevet

Deg har jeg tekt masse på =)

Så godt å høre at alt står bra til,og at dagene er litt lettere nå.

Å få støtte fra ukjente,det gjør godt i en slik tid som du var gjennom.

Å det at du delte med oss her inne syns jeg var utrolig stort gjort av deg.Jeg også printa ut en del da vi mista en baby i familien.Er godt å lese litt,mimre litt,å gråte en skvett.

Dagene går,og man merker at ting blir enklere.Glemmer aldri,men man kan leve med det.

Kos dere masse med prinsessa som lille engelen sendte dere.

Han passer nok ekstra på dere alle sammen.

God og varm klem fra meg.

Skrevet

Har fulgt med på innleggene dine hele veien, og tenker på dere innimellom. Synes det er veldig godt å høre at det går bra med dere!

Synes du virker som ei flott og sterk dame, og synes måten du har taklet alt på, er utrolig.

Ønsker deg og familien alt godt videre!

Skrevet

Legger et bilde av Irmelin på profilen min! =)

Skrevet

Ingen som vil se???

Stolt mamma.. =)

Skrevet

Så glad jeg er for at det går bra med dere. Tårene renner hver gang jeg leser hva du har skrevet. Nå renner de i glede over at dere har fått ei nydelig lita jente men også fordi jeg synes det er så trist dere mistet en nydelig liten gutt. Jeg håper dere får det fint fremover hele familien og Irmelin er heldig som har 2 storebrødre som passer på henne om en av de ikke er her i live så er han her i hjertene deres og passer på henne for det,

Skrevet

JEG VIIILLL!!! =P hihi.. søøt jente;) Lurer også på om jeg kunne fått passordet slik at jeg kunne tatt en titt innpå siden av lille engelen din? Husker å ha lest mye og følgt mye med tiden da han ble født... og når dere mistet han..... Blir veldig takknemmlig om jeg får ta en titt.. :)

Koselig innlegg forresten!!! Irmelin høres ut som en skikkelig solstråle, og hun er heldig som har en englebror som passer på henne;)

Skrevet

Jeg mente selvfølgelig to brødre som passer på henne,selvom en av dem er en engel;)

Skrevet

Jeg er såå glad for at dere får oppleve et baby-mirakel slik det burde være. Kjempeklem til lille Irmeli, mamman hennes og resten av familien.

Skrevet

Klart jeg husker deg søta ;o)

Ikke bare leste jeg om det dere gikk igjennom her, men vi traff hverandre også på et annet nettsted for oss engleforeldre. Så traff vi jammen hverandre privat også, og vi har delt både latter og tårer. Ja du satte nå meg ut helt andre gangen vi møttes, Søte ,søte deg, hehe ;o))

Jeg har jo bare truffet lille Irmelin jeg da, og for en liten solstråle.Hun sjarmerte nå meg i senk. Godt at livet blir lettere. Det vonde vil aldrig forsvinne, men vil bli lettere å leve med. Og heldigvis hjelper barna våre oss å se at soen lyser og himelen er blå igjen.

Gla i deg, Klem!

Skrevet

Tusen takk for gode ord alle sammen!! *klemmerpådere*

Cat, du er jaggu søt du også da!! ;) Klem til deg!

=)

Skrevet

Å :o) så koselig å høre fra deg !

Kos deg med familien din :o) dere fortjener alt godt !

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...