Gå til innhold

Hvilken type bæremeis anbefaler dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som er god for ryggem, plass til oppbevaring og veldig god for barnet:)

Håper noen har tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror Norrøna sin kom best ut i test.

Vi fikk lånt en av merket Vaude av en venninne, den var veldig fin den, men manglet fotbøyler til barnet, det synes jeg var litt dårlig egentlig.

Skrevet

Takk for svar... Hvor fant du den best i test saken? Tenkte å sjekke opp bergans sin og littlelife.... samt fler... Håper fler kommer med tips også:)

Skrevet

Vi har arvet en Bergans.

Veldig bra den.

Skrevet

Vi har Bergans bæremeis.

Den kom best ut i test i samarbeid med Den Norske Turist forening og jaktbladet 'Jeger'.

Denne har stigbøyler til barnet; viktig når barnet blir større så det kan reise seg opp og stekke seg innimellom.

Den har også 'tak' som er avtagbart. Fint når man går i ulent terreng med kvister og greiner, så unngår barnet å få dette i ansiktet.

Det som veldig ok men bergans er at den har en bøyle du kan trekke ut sånn at bæremeisen står av seg selv på underlaget. De fleste jeg vet om har ikke det, det er svært tungvindt å måtte sette et relativt tungt barn oppetter et tre el lign.

Det er også en avtagbar sekk som sitter under sitteinnsatsen. Her får man med seg litt avhvert;)

Jeg har også prøvd Norrønas meis. Personlig syntes jeg dette satt noe bedre på min kvinnerygg da den er mye smalere. Men det vil uansett være min mann som går mest med denne og da er hans komfort det viktigste, samt alle de andre finessene gjorde valget lett.

Skrevet

Vi har brukt Bergans i flere år, og er veldig fornøyd med den. Den bøylen du slår ut så den står av seg selv ved inn og utlasting av barnet er kjempesmart.

Skrevet

Jeg har en Bergans jeg kjøpte i vår. Helt ubrukt. Den kan du kjøpe av meg om du vil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...