*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Tv2 står det ingen tilgang på, og TvNorge og FEM har forsvunnet fra kanallisten..
Krusemynthe Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Vi har to bokser og to antenner, og det ene settet funker hekt fint, men det andre... der mistet vi først endel kanaler, og så resten. Men vi fatter ikke hva som er feil, for hvis vi bytter så funker alt på tv'n i den ene stua, men ikke i den andre - og da har vi prøvd alle kombinasjoner av antenner, antenneledninger, dekodere og tv'er..... Snodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå