Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg anser meg selv for å være en heterofil jente i et godt etablert forhold. Elsker min kjære å kunne ikke falle meg inn å være utro. Men etter en flaske vin i helga lot jeg meg forføre av en kvinne. Jeg ga henne oralsex. Det var spennende og slikt, men ikke den helt store greia for meg... Nå hater jeg meg selv. Det jeg har gjort er forferdelig. Jeg skjønner ikke hvordan dette kunne skje. Jeg har ikke fortalt samboeren om dette. Han vil bli så såret og skuffet, og jeg vil ikke gjøre det mot ham. Lurer på om det er best at jeg bare glemmer det hele... Jeg vet en ting ihvertfall. Jeg drar aldri mer på fest alene. Kan jo ikke stole på meg selv!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Seriøst? vet aldri når jeg skal ta noe her inne alvorlig.. er det sant får du bare lene deg tilbake og ta det med som en livserfaring. Synes det hørtes spennende ut jeg da..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Det er helt seriøst dessverre... Jeg håper jeg aldri kommer til å være sammen med andre enn min samboer igjen... Jeg tenker at det hadde vært verre hadde jeg gjort det med en mann. Men synes likevel det er veldig ille...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 tror nok ganske sikkert at mannen din synes det hadde vært verre med en mann oxo... hadde ikke uroet meg for mye.
___ Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Utroskap er sjelden lurt. Du kan i hvertfal trøste deg med at du er sikker på at du ikke har blitt gravid. Aner ikke om du bør fortelle dette. Hvis du er sikker på at mannen aldri på noen måte kan komme til å finne det ut og at du aldri hverken nå eller om 40 år kommer til å snakke med noen om det, tror jeg du bør bevare det som din hemmelighet. Hvis ikke tror jeg du bør fortelle det med en gang og håpe han tilgir deg.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har ingen garanti for at han ikke kan finne det ut. Men hun sa ihvertfall at hun ikke kom til å avsløre noe. Og jeg tror jeg kan stole på henne. Men en del av meg vil så gjerne si det til ham. Jeg elsker ham så høyt, og han er min beste venn, og det er så vondt at jeg ikke kan dele dette med ham. Jeg vet at han ikke ville likt dette, selv om det var med en kvinne. Han ville blitt såret uansett. Og jeg vil jo aldri at han skal bli såret! Og at jeg drakk er jo ingen unnskyldning! Men det skal ikke skje igjen. Vet ikke om han kunne tilgitt meg dette, men det tror jeg. Men forholdet vårt er så bra nå, og jeg vil ikke ødelegge det vi har med å fortelle han for en dust jeg har vært.
___ Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Hvis den eneste grunnen du har til å si noe er at du ønsker hans tilgivelse, synes jeg du skulle holde det for deg selv. For å si det rett ut synes jeg du har gjort noe som er såpass alvorlig at du fortjener å måtte gå med dette alene. Hvorfor skal du gjøre ham lei seg bare for at du skal føle deg bedre.
-Hengebuksvinet- Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Dette har kan hende noe med at forholdet til mannen min er så bra, at jeg ikke vil at noe sånt skal ligge mellom oss. Er man ærlig, får man sjansen til å arbeide seg gjennom krisen. Om man i stedet bare graver ned fadesen, har den en tendens til å komme til overflaten igjen når man minst venter det. Og det å være utro med en dame, gjør vel egentlig risken bare større. (Siden damer har en tendens til å betro seg mer enn menn). Dette har ikke noe med egoisme å gjøre, jeg mener tvert imot at mannen min har rett til å få vite det. Har jeg driti på draget, fortjener han at jeg gir han muligheten til å ta et valg selv. Tror ærlig talt de som sier at det er egoistisk å fortelle det bare er ute etter en enkel løsning, men det eksisterer jo ikke. Når det er sagt, har jeg vært utro mot to tidligere partnere. Jeg var ærlig begge gangene, og med den ene veldig forberedt på at dette var kroken på døre. Ble imidlertid tilgitt. Siden forholdet deres er bra, holder jeg en knapp på at partneren din tilgir deg også. Men ikke betro deg til noen andre, for det kan han se på som en tileggsbelastning. Klarer du å la være å si noe, og kan leve greit med det, så dømmer jeg deg ikke for det. For min del hadde nok dette vært umulig, nettopp pga at jeg og mannen har et så nært og godt forhold.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Forstår at du syns det er litt ekkelt, men jeg tror ikke det er så ille. Har selv drevet med sånt etter noen flasker for mye, og hadde jeg gjort det nå- og sagt det til sambo, så ville han nok blitt mer furt for at han ikke fikk bli med.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Tingen er at jeg vet at min samboer ikke ville likt det. Jeg vet at han ser på det som utroskap. Det er jo en seksuell akt med et annet menneske enn ham... Men jeg har ihvertfall lært at pikesex ikke er noe for meg... Og ikke utroskap heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå