It's all about me Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Fy flate så mye kult det er der nå. Blir helt dårlig av å titte jeg, men kjøper ingenting fordi det er så vanskelig å velge. Vil jo ha alt, he he. Sukk, hvis jeg bare hadde vært rik.
Mom2Two Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hehe, ja de må ha fått inn noen nye designere der. Det har blitt mye tøft egentlig. Liker ikke alt, men finner stadig noe. Fant en veldig fin kåpe til minstejenta her for noen uker siden. Kjempetøff, og med rabatt kostet den ca. 300 kroner.
It's all about me Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Ja noe må ha skjedd iallfall. Tidligere så jeg bare på tilbudstativene dems etter greie småplagg til gi-bort-pris.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Ja, de har masse masse fint til småbarn. Kjedelig at alt det fineste begynner på størrelse 86, for det er for stort for bittelille. Jeg elsker fem myror er flere enn fira elefanter kolleksjonen:) Fine fine serien!!
It's all about me Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2008 Ja dem er det knall fine farger på. Sikler på et sett med kjole og tights )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå