Gå til innhold

Hvor mange skjema til NAV??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å sette meg inn i skjemaene som skal sendes inn, skal man kun sende inn det som heter "Søknad om foreldrepenger", eller skal man sende det skjemaet med inntektsbekreftelse i tillegg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg sendte kun inn et skjema. Søknad om foreldrepenger. Har snakket med NAV i ettertid og de henter visst selv inn inntektsopplysninger fra arbeidsgiver....Men du kan jo ta en telefon til dem å høre?:o)

 

Skrevet

Hei.

 

Vi fikk beskjed om å sende inn et skjema "søknad om foreldrepenger", og samtidig sende ved 3 siste lønnsslipper, eller årsberegning fra arbeidsgiver.

Skrevet

du skal sende inn søknad om foreldrepenger og arbeidsgiver skal sende inn skjemaet for inntekts - og skatteopplysninger :)

Skrevet

Skal vi sende med lønnslipper, eller ordner arb.giver det?

Skrevet

Var hos Nav i dag og leverte dette skjemaet. La ved 3 siste lønnslipper i tillegg jeg.. Så er jeg på den sikre siden. Men det er egenlig arbeidsgiver som gjør det!

 

De sa at det ikke skadet å ha et par ekstra papirer med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...