Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Prøver å sette meg inn i skjemaene som skal sendes inn, skal man kun sende inn det som heter "Søknad om foreldrepenger", eller skal man sende det skjemaet med inntektsbekreftelse i tillegg??
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Jeg sendte kun inn et skjema. Søknad om foreldrepenger. Har snakket med NAV i ettertid og de henter visst selv inn inntektsopplysninger fra arbeidsgiver....Men du kan jo ta en telefon til dem å høre?)
Milena Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Vi fikk beskjed om å sende inn et skjema "søknad om foreldrepenger", og samtidig sende ved 3 siste lønnsslipper, eller årsberegning fra arbeidsgiver.
mamarama og lille banan Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 du skal sende inn søknad om foreldrepenger og arbeidsgiver skal sende inn skjemaet for inntekts - og skatteopplysninger
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Skal vi sende med lønnslipper, eller ordner arb.giver det?
Elise18.11.08 Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Var hos Nav i dag og leverte dette skjemaet. La ved 3 siste lønnslipper i tillegg jeg.. Så er jeg på den sikre siden. Men det er egenlig arbeidsgiver som gjør det! De sa at det ikke skadet å ha et par ekstra papirer med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå