FrøkenJ Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 har hatt i hele dag en nummenhet øverst i magen,rett under puppene.som et belte som går rundt hele magen....akkurat som om magen har svonet og det prikker hele tiden...ikke noe spesielt godt...noen smna har opplevd det samme? er i uke 33 og bebeien sparker mye,men ikke oppover...
Kikki1982 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Jeg har det litt på samme måte som deg, men i et mer begrenset område. Jeg kjenner prikking rett under brystbenet, men ikke noe mer andre steder i/på/rundt magen. Det varer bare noen minutter kanskje, så blr det borte igjen. Kommer og går tilfeldig innimellom.. Har ingen anelse hva dette kan være, så ikke så mange opplysende svar fra meg, men da vet du iallfall at det er andre som har opplevd noe lignende! Skal til legen i morgen, skal prøve å huske å spørre hva dette kan være for noe. Er i uke 36 nå forresten, har hatt det sånn i et par uker.
FrøkenJ Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 okey...trodde det kanskje var fordi buksen jeg har på meg er litt stramm,men har dratt den ned,men dette hjalp ikke... syns det er så ubehagelig....og lurer jo på hva det er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå