Gå til innhold

Noen som har erfaring med Toyota corolla verso?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe en slik og lurte på om dere andre var fornøyd. Positive og negative ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Svigermor har denne bilen, 2003 modell (automat). Jeg syns det er en veldig god bil, spesielt ettersom det er veldig god plass i den. Det er høyt under taket som skaper god romfølelse, og det er ikke noe problem å sitte fem i den, og da mener jeg voksne mennesker. Så barn har boltreplass :)

Det er nogenlunde god plass i bagasjen, men det er feks ikke plass til hundebur der. (Men du får med deg varene hjem fra Ikea :P)

Det er morsomt speedometer i den, det er digitalt, og musikkanlegget spiller ganske bra! Og til å være en 1,3 liter motor, drar den helt greit.

Er det noe negatvit jeg skal trekke frem, er det at den støyer en del, og hvis du er ute og kjører når det blåser, virker det som bilen "blåser bort". Men det er jo en vanesak, og ikke noe farlig i den forstand.

Og Toyota er japansk merke, og det er absolutt å anbefale! Motorene bare går og går, og de pleier heller ikke å ruste. Svigermor har hatt denne bilen siden den var ny i 03, så fem år, og hun har ikke vært så veldig flink med å vaske den. Men ikke antydning til rust!

Gå for Toyota! Bra biler det der. :)

Håper det hjalp litt!

Klem

Skrevet

Takk skal du ha! Det var sånt jeg ville høre :-)

Godt å høre synspunkter fra de som har prøvd bilen skikkelig og ikke bare disse biltestene.

Andre erfaringer er også velkomne :-)

Skrevet

*dytter*

Noen flere med erfaringer? :-)

Skrevet

Mamma har denne, men på grønne skilt så kanskje ikke helt relevant... Men må også si at den støyer en hel del og det er rimelig slitsomt på lengre turer (syns i alle fall jeg som er vant til noe som til sammenlikning oppleves som lydtett bil).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...