tigergutt<3 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 torsdag 2 oktober ble han født. Godt og vel en halv kilo større en det jeg forventet. Fødselen var intens men ok. Kroppen er jo i strålende forfatning nå og vi bare koser oss. Tror jeg må ha fått verdens snilleste sjarmtroll. Han bare sover og er ikke til bry i det hele tatt. Til og med om natten får jeg nesten helt fred. Så vi kan virkelig bruke tiden til å bare kose oss denne gangen.
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Grattulerer med lille gullet
biie Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 gratulere med vetle, nyt tiden. barna pleier å være noen sovedukker di første ukene, så kan det bli litt mer fart ettervært som du kanskje vet.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer så masse med lille Vetle:-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer:-) Vetle er et nydelig navn!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 GRATULERER SÅ MYE - kos dere i tiden fremover c",)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer så mye:) Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå