Gå til innhold

April: Er så lei meg og dritt lei alt i dag :-(


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Har ingen ting med mine to nydlige barn å gjøre altså. Når jeg nå fikk minste mann gledet jeg meg til å komme i barselgruppe for å treffe nye mennesker med barn i samme alder. Nå jeg traff de for første gangen ble jeg overasket men glad. Alle jentene som satt der er i fra samme årskull fra skolen der vi gikk. Ble litt skeptisk for det er de samme jentene som mobbet og frøs meg ut på skolen. Men nå har vi blitt voksne trodde jeg og kunne omgås.

Har sett flere ganger når jeg har handlet at de har været ute å gått turer og gått på kafeer, men ingen har ringt meg. Har ved flere tilfeller spurt om noen ville ta en tirlle tur, men ingen har noen gang tid. I dag taff jeg på en av de ok jenten og hun lurte på om hvorfor ikke jeg var med å gikk turer sammen med barsellgruppen. Jeg svarte at ingen har sagt i fra til meg og når jeg spør så har de andre saker å gjøre. Fikk vite at de går hverdag sammen fra kl 10.00.

 

Så her sitter jeg og føler meg som 8 år igen og utfryst. Gledet meg altid til å bli voksen for de gjør ikke slikt, men de er faen meg ikke noe bedre de voksne heller.

 

Så her sitter jeg alene, går tur alene og går på kaffe elene. Kjenner ingen da jeg er nyinnfyttet tilbake til bygda mi.

 

Det eneste som holder meg oppe om dagen er at jeg har to nydlige barn ellers hvet jeg ikke riktig hva jeg hadde gjort.

 

Vet egentlig ikke hva jeg ville med dette innlegget, men måtte bare få det ut av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy f.... nå gikk mine graviditetshormoner amok her! Er det virkelig mulig at voksne, tilsynelatende oppegående mennesker holder på sånn?! Er lite som girer meg opp mer enn mobbing.

 

Det er lett for meg å si, men prøv og hev deg over den ELENDIGE oppførselen, møt opp på en av turene (snakk med hun som er ok), og fortell om hvor fantastisk herlig det er med dine nydelige små. Overrask dem med å nevne gamledager da man var så lite modne at man faktisk mobba og frøs ut hverandre, og si at det er godt alle endelig har blitt voksne og modne mennesker. Tenk så over at DU er et fantastisk menneske, som ikke oppdrar dine barn til å bli mobbere,noe det høres ut som den komplette idiotgjengen der kommer til å gjøre.

 

Og jeg skule gjerne gått på cafe og trilleturer med deg om vi hadde bodd nærmere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er HELT enig med Mammaen til Lillegutt+maireke(Juhu for reka forresten!!) Hold deg for god for nivået deres, og bli med... Det kan bli skrekkelig ubehagelig, men du vil komme seirende utav det! DU vil uansett kunne gå med hevet hode, og de vil enten føle seg litt smålige og få vond samvittighet, eller så er de for dumme til å få de følelsene og da VET du at du går dem en høy gang!! Se om du ikke kan få god kontakt med henne som "inviterte" deg, og så kan jo dere to i det minste avtale ting sammen som dere videre kan invitere de andre på, og så vil du jo se hvem av dem som vil senke guarden og bli med, og da vil du vinne terreng...

 

Har hatt mine intriger i jentegjeng selv under oppveksten og vet av erfaring at ikke alle blir voksne... Men de samme har veldig lav status i omegn blant alle andre enn de få de holder sammen med, så det gir en seiersfølelse! Ikke la deg knekke, hev hodet og nyt barseltiden din! Det har du fortjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...