Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 hvordan kan jeg på en fin måte si til mannen min at han har dårlig ånde? tips?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Å fortelle noen at de har dårlig ånde, er uansett ikke hyggelig, men du verden så glad jeg ville blitt, dersom jeg hadde dårlig ånde og noen faktisk fortalte meg det. Tenk på det, og si det som det er: 'Kjetil, nå har du dårlig ånde. Her får du en drops av meg, for jeg har tenkt å kysse deg snart.'
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg bruker bare å si rett ut, men samtidig på en pen måte hvis mannen min har dårlig ånde. Jeg kan f.eks. si "skal du ha tyggis", og når han sier nei, så sier jeg at joda, du har litt dårlig ånde.. så tar jeg en selv også..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 takk for svar!! men etter jeg ble gravid syns jeg ånden hans har blitt verre og verre. Jeg merket ingenting til det før graviditeten. Er det bare noe jeg innbiller meg kanskje? Eller plutselig fått bedre luktesans? Jeg kjenner det til og med etter han har pusset tennene... Blir gaaal! Har så lyst å kline, men klarer ikke!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, jeg hadde det akkurat likens. Ble overfølsom for dårlig ånde, spesielt om natten. En natt våknet jeg opp å klarte rett og slett ikke å puste, bare pga at det var såkalt "sovelukt", særlig i nærheten av sambo, inne på soverommet. Er bare å si det som det er. Det bruker vi å gjøre. Men si det hyggelig. Samboeren min bruker å si det på en litt dum måte egentlig: ser på meg med rynker i pannan som om noe virkelig ekkelt har skjedd, og sier "du har dååårlig ånde". Dum måte å si det på spør du meg, men da vet jeg det i allefall!
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Ehhhh er det flaut og si i fra til mannen din??? Bare si det rett ut vel, at munnen din lukter dritt.... Eller si det på en pen måte, at vær så snill og ta en tyggis eller noe...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg ville bare sagt fy f.... så det stinker av deg! Bedre å være ærlig da. Hvis ikke han skjerpet seg, ville jeg gått fra han.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Kjøp slik SB-et eller annet på apoteket og be han bruke det. Si at du er blitt så følsom på lukter under graviditeten og at den minste lille lukt påvirker deg... Han skjønner sikkert og kanskje har han noen kollegaer som blir ekstra glade i deg også ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 takk:)_ skal kjøpe SB og ta meg en prat med han. Forskjellige problemer man skal ha under graviditeten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå