Gå til innhold

Nå er jeg møkka lei og veldig lei meg.


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Har ingen ting med mine to nydlige barn å gjøre altså. Når jeg nå fikk minste mann gledet jeg meg til å komme i barselgruppe for å treffe nye mennesker med barn i samme alder. Nå jeg traff de for første gangen ble jeg overasket men glad. Alle jentene som satt der er i fra samme årskull fra skolen der vi gikk. Ble litt skeptisk for det er de samme jentene som mobbet og frøs meg ut på skolen. Men nå har vi blitt voksne trodde jeg og kunne omgås.

Har sett flere ganger når jeg har handlet at de har været ute å gått turer og gått på kafeer, men ingen har ringt meg. Har ved flere tilfeller spurt om noen ville ta en tirlle tur, men ingen har noen gang tid. I dag taff jeg på en av de ok jenten og hun lurte på om hvorfor ikke jeg var med å gikk turer sammen med barsellgruppen. Jeg svarte at ingen har sagt i fra til meg og når jeg spør så har de andre saker å gjøre. Fikk vite at de går hverdag sammen fra kl 10.00.

 

Så her sitter jeg og føler meg som 8 år igen og utfryst. Gledet meg altid til å bli voksen for de gjør ikke slikt, men de er faen meg ikke noe bedre de voksne heller.

 

Så her sitter jeg alene, går tur alene og går på kaffe elene. Kjenner ingen da jeg er nyinnfyttet tilbake til bygda mi.

 

Det eneste som holder meg oppe om dagen er at jeg har to nydlige barn ellers hvet jeg ikke riktig hva jeg hadde gjort.

 

Vet egentlig ikke hva jeg ville med dette innlegget, men måtte bare få det ut av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha, beklager...men herregud å tragisk! Hva feiler det de folka?! Uff, er vel faktisk noen som oppfører seg slik i voksen alder...lurer på hvordan deres barn blir da, for de lærer vcel at det er helt ok å fryse ut andre... Noe så barnslig og latterlig! Nei, føler med deg...kanskje like greit å trille tur/gå på kafé alene fram til du blir kjent med noen som ikke henger igjen i 3. klasse.....? :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg blir både sint og lei meg når jeg leser innlegget ditt. Skjønner ikke at voksne mennesker kan oppføre seg på den måten. Ble selv mobbet og fryst ut da jeg gikk på skolen så jeg vet hvordan det føles.... De må jo virkelig ha problemer som holder på på den måten. Jeg føler med deg. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men regner med at det er på et lite sted. Der er det kanskje ikke så lett å få en ny sjanse.

Stå på videre. Håper virkelig du kan finne noen andre å trille sammen med. De menneskene der fortjener virkelig ikke at du bruker energi på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sånt er bare trist.. Skjønner at du lei deg og frustrert, har kjent på de samme følelsene selv.. Kan du ikke ta kontakt med helsestasjonen å høre om det er en annen barselgruppe du kan være med på, den som ble startet før eller etter din.. trenger jo ikke utbrodere problemet hvis du ikke vil, bare si at kjemien ikke stemme eller at du ikke trives.. Barselgruppe skal jo være noe positivt og hyggelig...Håper det ordner seg for deg, føler med deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig kjedelig da... får helt vondt inni meg når jeg leste det. ikke noe kjekt å være utenfor.....det er ikke noe dib treff i området da? så blir du kjent med noen andre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Fatter ikke at det er mulig å oppføre seg så barnslig når en er voken. Så utrolig trist! Dersom du trenger noen å snakke med eller utveksle erfaringer med så kan vi godt mailes eller brevveksle eller noe. Jeg vet det ikke blir det samme, men jeg bor i Rogaland...så det er ikke lett for meg åbli med på trilleturer..hehe.

 

Mail meg gjerne: [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så tragisk!! Men det er jo noen som tror at de kommer seg frem her i livet, med å tråkke ned andre. Jeg har selv gått i klasse med slike, og de er fortsatt slik... Men nå slipper jeg heldigvis å omgås de til vanlig da, men jeg når jeg treffer dem helt tilfeldig. Jæææææævla møkkafolk sier jeg bare... Drit i dem, hev deg over dem og evt. si rett ut hva du mener. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig!!! Noen ganger skulle jeg ønske de kunne satt seg selv i dine sko. At de var den som ikke blei ringt til... Da hadde de skjønt det. Uansett hva vi her inne skriver eller sier til deg nå så hjelper det ikke eller... de vil fremdeles være slik. Men kan du ikke møte de å gå tur med hun som er ok da??? Siden hun egentlig "spurte" deg...

Skikkelig barnslig dette i grunn. En barselgruppe er en barselgruppe!

 

klem fra meg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg tak i det, da det har åpnet en åpen barnehage her i byggda. Gikk jeg en tur dit og mens jeg satt der kom en etter en av de som ikke er så snille. Jeg pratet med mange nye og fikk en del nye venner. Men etter 4 timer og ikke ett eneste ord fra disse andre jentene spurte jeg om noen ville være med ut å gå en tur etter babysangen og vi ble en hel gjeng som gikk. Og disse jentene ble sittende igjen alene. Jeg godtet meg veldig der jeg bare snudde ryggen til de og gikk.

 

Har nå fått nye trillevenner og livet smiler litt igjen for rmeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååh, så flott!!! Jeg vet godt at voksne folk kan oppføre seg som drittunger, så du er neppe den eneste som har opplevd dette, men sinnsykt flott at du tok mot til deg og inviterte med deg en annen jentegjeng!

Jeg er selv ei sånn ei som ikke er så veldig frampå og tar initiativ til slikt når det er folk jeg ikke kjenner fra før, så synes du er tøff:-) Skulle ønske jeg var mer sånn.

Kos deg med nye trillevenninner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...