Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hva vi mammaer skal bekymre oss over. Det siste døgnet har babyen min vært aktiv hele tiden. Natt som dag. Jeg er 31+6. Er det noe som tilsier at jeg bør være bekymret den veien? Tenker på om han kan ære stresset eller no...
jinte1983 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 bare ta det med ro du desto mer aktiv ungen er (og min er spinnvill hele tida), jo mer beroliget (og støl, hehe) blir jeg
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg lurer litt selv jeg Jeg har under HELE svangerskapet hatt en rolig baby og knapt kjent liv, de siste dagene har derimot babyen romstrert noe ettertrykkelig inne i min mage og jeg må ærlig innrømme at jeg lurer litt altså Desuten trodde jeg faktisk at man også oppfordres til å følge med på endret aktivitet også, ikke bare det at liv er bra punktum Fikk høre her at hodet var ned og litt ned i bekkenet jm trodde derfor ikke at babyen min ville snu seg, og om den ville det så kom jeg til å merke det godt. har jo derfor tenkt fælt på om dette er en snuoperasjon fra babyens side ejg da:) Greit å ha noe å bekymre seg for!
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Var hos legen idag og har hatt en veldig aktiv baby i 15 uker alt, ikkenoe problem sier legen. Noen er aktive andre ikke. Førstefødte beveget seg halvparten så mye, men er i dag 2 år gammel ganske vill Hva kan man vente med neste tro hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå