2småihus!:) Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hvor har dere kjøpt votter til deres små, og hvilke votter vår det? Har ei lita ei på 15 mnd. Har vært på drøssevis av butikker og sett etter votter, men finner ingenting....Ville i utgangspunktet ha regnvotter, men de få jeg har funnet er så store. Alternativet da blir nok ullvotter, da de holder seg varme selv om de blir våte...Noen tips til hvor jeg finner det til en grei pris? Finner masse vintervotter,men de er jo så tjukke og det vil jo være umulig å leke med de på...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jenta mi på 2,5 har hjemmestrikkede ullvotter liggende i barnehagen, og et par regnvotter som jeg antar er kjøpt på en eller annen dagligvarebutikk, de er iallefall LaMote. De er str 2-4 år, men små i str. Kan hende de finnes i mindre størrelse også.
<3 coccinelle Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Har hatt hjemmestrikkede til min gutt som nå er fem helt siden han begynte i barnehagen da han var 11 mnd. Fikk masse skryt i barnehagen og at det var det absolutt beste. Lett å leke med de på og holder seg varm. Strikket litt store som jeg tovet i maskinen. Regnvotter syns jeg alltid blir klumpete og så blir det lett et lite hull og da er de ødelagt. Kanskje noen vet om gode regnvotter? Har noen erfaring med nøstebarn sine votter med ullfor?
2småihus!:) Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2008 Takk for svar! Jeg har også et par hjemmestrikkede som funker bra, men trenger flere skift! Får ta en butikkrunde til...også får jeg vel ringe hun som har strikket de jeg har og bestille flere...skal jeg gjøre d selv blir det nok ikke votter på snuppa før hun er konfirmert!
Mille** Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Vi har hatt trollvotter til minsten i fjor og i år, og de er supre. Tynne (dvs lett å leke med de på), vindtette og med ullfor, og glidelås sånn at de er lett å få på. Anbefales. Kjøpte også trollue i år, en sånn hettesak med hals på, virket veldig bra. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå