Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg tenkte å bake en ostekake, gulrotkake, muffins og en sjokoladekake a la skuffkake.. Er det nok? Serverer saft og kaffe til og noen skåler med smågodt.
lystige lerke Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg ville ikke hatt noe mindre i alle fall, men så er omgangkretsen vår ganske så glupske og da.
Silvia Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Dette holder nok i massevis! Vi hadde navnefest for 27 personer og hadde ca like mange kaker. Hadde kaker i dagesvis etterpå vi. Hvis du tror de er veldig sultne når de kommer kan du jo smøre noen rundstykker i tillegg. Men har du bedt dem på kaffe og kaker, så trenger du sikkert ikke det.
Stratos med 3 barn Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Da bør du ha masse igjen om du skal servere noe mat i forkant i hvertfall!
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 vi skal bare ha folk på kaffe og kaker, så noe mat får de ikke... håper det blir nok!
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 -som trønder pleier en å regne 3 mann pr kake.. siden du sper på med muffins berger du kansklje akkurat. ...om min svigermor hadde hørt antallet, hadde hun kommet med et par kaker ekstra, sånn for sikkerhets skyld
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Nå er jeg nesten-trønder, så jeg kjenner til det der. Min mor mener vi må ha blautkak også... hehe.. hun får det vel som hun vil tenker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå