3barnsmamma<3 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Leser at mange opplever å ha løsere mage/løsere avføring i forkant av fødsel, og begynner da å tenke.... Jeg har de siste 2-3 dagene hatt vondt i magen, nesten som mageknipe, men ikke helt som det likevel, og løsere avføring. Ikke diare, men bare annerledes plutselig. Kjenner også at det innimellom er litt vondt i mageregionen og i bekkenet - samtidig. Akkurat som om det henger sammen. Har en del kynnere, og noen av kynnerne er vonde og river skikkelig i bekkenet og jeg må på en måte puste meg igjennom dem., mens noen kynnere er uten smerte. Har jeg grunn til begymring?? Er 30+0 i dag...Dette er min tredje...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 hei, venter også nr 3 og har hatt det som deg ca fra uke 30 ja. Har til og med vært moden helt fra uke 32 ca. Er nå i uke 36 men er ingenting som tilsier at jeg komme til å føde noe særlig før tiden. Alt dette er visst veldig normalt, særlig for flergangsfødende. Er også veldig vanlig og å ha litt mageknip og være litt dårlig i magen, om det er den ene eller andre veien. Så jeg ville ikke bekymret meg, men nevn det for lege jordmor uansett du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå