lystige lerke Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg så Luksusfellen forrige uke og da var det med en familie med to små barn. Et av poengene i episoden var at moren i familien kjøpte så mye klær til barna og hun ble bedt om å finne fram det hun hadde kjøpt det siste året. Jeg synes helt ærlig ikke at den haugen ble så veldig stor, men det ble spurt om hvor mange bukser hun hadde kjøpt og hun svarte at det var minst ti, og dette mente programlederen/økonomen var voldsomt mye. (Fritt gjenfortalt etter hvordan jeg tolker og husker det) Jeg har også to små barn, og det er da ikke sååå voldsomt å kjøpe ti bukser i løpet av et år? Hvor mange bukser og gensere er nok da?
snartgift.no Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Har ikke sett programmet, men jeg har sikkert kjøpt 15..... til hver... Er jo ulike sesonger og de bruker npe til pent og annet til bhg.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hvis ikke ungen MÅTTE ha det, så synes jeg kanskje det er mye når man har gjeld og inkasso til langt over pipa liksom..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Eller var det 10 totalt til begge ungene? Da synes jeg ho tok litt vel hardt i..
snartgift.no Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Sant. Jeg hadde jo ikke kjøpt det om vi ikke hadde penger.
lystige lerke Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2008 Tja, dersom man har en halv million til inkasso bør man nok sjekke mulighetene til å arve klær etc. Men uavhengig av hvorvidt man er rakafant eller ikke, er tilsammen ti bukser så mye for to unger i løpet av et år? Slik som eldste her vokser og sliter på klær så synes jeg ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå