metaMORfose Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Det store landet "syden" har gitt oss sol og bading. Vi har spist deilig mat og kost oss. Nå var vi klare for å ta fatt på resten av høsten, og vesla har bestemt at nå kan vi bare glede oss til jul! )) Greier nok ikke å oppdatere meg fullstendig her på BAM etter en uke i utlendighet, men jeg skal i alle fall ha som forsett å være mer aktiv enn jeg har vært etter at jeg ble frisk igjen. Ha en herlig uke!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hei og velkommen tilbake:) kjekt å høre at ferien var bra, ja nå kan dere bare bli med å glede dere til jul og en koselig førjulstid. Ikke lenge igjen nå Og likte forsettet ditt:)
metaMORfose Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har bestemt at skriving på jobb får trekkes av all avspasering jeg har til gode. ))) Jeg jobber uansett mye mer enn jeg får betalt for. Noe går i fri, annet på Bam... hehe ))) Vi får alle glede oss til en herlig førjulstid! Jeg har nesten kjøpt alle gavene til julekalenderene til barna (det er så vanskelig å finne smågaver som ikke koster noe særlig!), men ikke kjøpt og heller ikke tenkt på, en eneste julegave!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har begynt å tenke på julekalender gaver for å finne på noe genialt.. Men julegaver har ikke jeg heller verken tenkt på eller kjøpt. Alt for tidlig for min del.. Må ha mere mørkere kvelder, mye mye mer jul i butikkene og hele julestemningen..
Mille** Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Velkommen tilbake. Høres herlig ut med sydenferie, her er det straks vinter. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå