stine_77 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Er 3.gangs gravid og har akkurat vært til førstekontroll hos fastlege i dag. Men er egentlig ganske misfornøyd. Synes at de ikke undersøker noe som har med graviditeten å gjøre. Det eneste han var opptatt av var å fylle ut helsekortet, men det er jo ikke det vi gravide er opptatt av. Vi vil jo gjerne få vite om livmoren virker riktig størrelse, om man kan høre hjertelyd hos foster o.l. Vurderer derfor å gå til privat gynekolog til svangerskapskontroller. Er det noen andre som gjør det og eventuelt hvor dyrt er det? Bor forresten i lillestrøm - området.
TheoMin Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hei stine_77 Jeg går til jordmor og til en spesialist på volvat. Er kjempefornøyd med oppfølgingen og informasjonen. Får også time på dagen om det skulle være noe som haster. Jeg betaler 660 for en time på volvat, dyrt... Men, det ligger noe i det at du får det du betaler for De tar seg god tid til deg og har alt av utstyr tilgjengelig til enhver tid. Du merker på hele kroppen at dette kan de. God trygghetsfølelse. Må si det at jeg har en veldig årleit fastlege,men når det kommer til den voksende magen min er jeg tryggere på volvat. Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå