Gå til innhold

den første tegningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

når gi fargestifter til de små? hehe, har så lyst til å ha en tegning som han har laget på kjøleskapet. hvilke fargestifte kan jeg gi som ikke har noen farlige greier i seg om de kommer i munnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jenta vår har hatt fargestifter siden hun klarte å holde i en. Ca. 7-8 mnd var hun. Har giftfrie fargestifter beregnet på barn under 3 år. Hun spiser ikke så mye på dem, men studerer dem nøye.

Nå er hun 14 mnd og sitter ofte og tegner sammen med storesøster på 4 år:) Mange krussedulletegninger de siste par-tre mnd:)

Skrevet

Raych: hvor har du funnet fargestifter beregnet på barn under 3 år??

Jeg finner ingen tegne-/male-saker for barn under 3 år... :I

Skrevet

Hos vår lokale bokhandel:) De er ikke med i noen kjede. Husker ikke hva selve fargestiftene heter heller i farten. Ganske tykke. Det er foresten fargeblyanter, ikke fargestifter. Litt begrepsforvirring her:) Fargeblyanter, tykke, veldig gode å holde i for små barnehender.

Skrevet

Har faktisk ikke vært i bokhandel enda! :)

På leketøysbutikken og hobbybutikken fant jeg ikke, nemlig..

Skrevet

siifra om du kommer på hva de heter...

Skrevet

Vi har tjukke fargeblyanter (ikke stifter - det syns jeg er noe herk) til jenta vår. De er fra Litor og er giftfrie. Om de er godkjent under 3 år er jeg usikker på (kastet esken), men snupp har i alle fall brukt dem fra hun var ca 1.

Skrevet

Yaddaline-gutt 20.02.09, de skal jeg se etter. må ta masse bilder jeg da nå hehe... min har 4nye tenner på gang, så alt er inn i munnnen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...