lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 og hva kaller/kalte deres foreldre foreldrene sine? Jeg kaller de mamma og "navn" (han er stefaren min) ville nok kallt han pappa om han var min pappa. Mamma kallte foreldrene for muttern og fattern og det gjorde tantene og onklene mine og. Jeg vet jo ikke hva de ble kallt da de var små.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg kaller de mamma og pappa.... mamma kalte sine foreldre mamma og pappa også, men vet at storeøstrene hennes sier mor og far... pappa og hans brødre sa muttra og fatte`rn....))
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg sier mor og far. Far sier også det. Mor sier mamma, hun snakker østlandsk. Vet ikke hva hun kaller faren. Navnet tror jeg. De har ikke så masse kontakt. Mine barn sier mamma og far, eller storesøster gjør. Lillebror snakker ikke enda.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg sier mamma og pappa, min mamma og pappa sier mor og far til sine foreldre.
katta og co Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg sier mamma og pappa. Mine foreldre sa det samme til mine besteforeldre da de levde.
Raych Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg kaller dem mamma og pappa. Det gjør også min mann med sine. Pappa sier mamma og pappa om sine foreldre, mens mamma sier mor og far.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg kaller mine for mamma og pappa. Både mamma og pappa kaller sine foreldre for mutter'n og fatter'n når de omtaler de, men mamma kaller sine for mamma og pappa når hun snakker direkte til de da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå