Gå til innhold

Hva kaller dere deres foreldre


lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva kaller/kalte deres foreldre foreldrene sine?

 

Jeg kaller de mamma og "navn" (han er stefaren min) ville nok kallt han pappa om han var min pappa.

 

Mamma kallte foreldrene for muttern og fattern og det gjorde tantene og onklene mine og.

Jeg vet jo ikke hva de ble kallt da de var små.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kaller de mamma og pappa.... mamma kalte sine foreldre mamma og pappa også, men vet at storeøstrene hennes sier mor og far...

pappa og hans brødre sa muttra og fatte`rn....))

Skrevet

mor og far

Skrevet

Jeg sier mor og far.

Far sier også det. Mor sier mamma, hun snakker østlandsk. Vet ikke hva hun kaller faren. Navnet tror jeg. De har ikke så masse kontakt.

 

Mine barn sier mamma og far, eller storesøster gjør. Lillebror snakker ikke enda.

 

Skrevet

Jeg sier mamma og pappa, min mamma og pappa sier mor og far til sine foreldre.

Skrevet

Jeg sier mamma og pappa. Mine foreldre sa det samme til mine besteforeldre da de levde.

Skrevet

Jeg kaller dem mamma og pappa. Det gjør også min mann med sine.

 

Pappa sier mamma og pappa om sine foreldre, mens mamma sier mor og far.

Skrevet

Jeg kaller mine for mamma og pappa. Både mamma og pappa kaller sine foreldre for mutter'n og fatter'n når de omtaler de, men mamma kaller sine for mamma og pappa når hun snakker direkte til de da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...