Gå til innhold

Hva menes med psykisk utro?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer driver og skriver med en jente jeg ikke kjenner, kom over meldingene her om dagen å de hadde planlagt og møtes.

Deretter kom jeg over hotmailen, å de har jo hatt kontakt kjempelenge! Flørtet, kommet med komplemanger og virkelig blitt kjent.

 

Kan jeg beskylde han for "utroskap"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du kan det!! Når han går bak din rygg på denne måten, og sitter å flørter og kommer med komplemanger til en annen jente så syns jeg det er psykisk utroskap...og de har jo i tillegg planlagt å møtes..og hva kan skje da?? Har du foressten snakket med ham om dette??

Skrevet

Vet ikke om psykisk utroskap er rette ordet og bruke, kanskje mentalt utroskap...men JA det er det han driver med. Nesten verre det, syntes jeg, enn å ha et ons i fylla!

Skrevet

Hvis han ikke forteller deg om dette, men prøver aktivt å holde det skjult for deg, ja da vil jeg si at det utroskap! Spør han hvem hun er, og se hva han svarer, følg med på reaksjonen hans..

Skrevet

Jeg synes det verste sviket er å legge seg ved siden av én og ønske det var en annen som lå der. Om du aldri så mye har vært "trofast" fysisk.

Skrevet

For meg er dette utroskap.

 

Det man ikke kan dele med sin partner, når det kommer til kontakt med det motsatte kjønn, er ikke akseptabelt. Da tenker jeg altså ikke på det å snakke normalt med folk på jobb, trening osv.

 

 

Skrevet

Å være utro er ikke bare å være fysisk utro. Leste nettopp en artikkel om det, og der sto det at det er lov å føle at sviket er like stort, om det bare er over internett eller tekstmeldinger "utroskapen" foregår. For han er jo ikke tro, sant? Selv om han ikke er direkte utro, sånn som vi tenker når vi hører det ordet. Han skjuler ting for deg, og sånn skal det ikke være! Så ja, jeg synes du skal ta det opp med han, for det er feil å drive å flørte sånn med andre når man er i et forhold!

Jeg har nemlig opplevd akkurat det samme. Ikke at han planla å møte noen da, mer på den seksuelle siden. Oppdaga at han hadde spurt ei jente om han kunne få nakenbilde av henne, og han hadde fått det.. hadde ikke hatt noe betydning om han hadde fått det eller ei, men bare det at han faktisk spurte og ville ha nakenbilde av noen andre, føltes som et like stort svik som om han hadde vært fysisk utro. Det er lett for mannfolk å leke sånn, og så etterpå komme å si "men jeg var aldri utro". Det er bare bullshit, for de er iallefall ikke tro mot oss!

Skrevet

Fysisk utro, mentalt utro, psykisk utro... samme smæla - så lenge det er et SVIK det er snakk om...og det du har opplevd er helt klart et svik. Har opplevd det selv... og ja - jeg følte at det hadde vært bedre om han hadde hatt en one-nightstand i fylla... tanken på at han har sittet og skrevet, flørtet og brukt tid på andre jenter i stedet for å prate med meg syntes jeg var helt grusomt! Da hjelper det ikke om noen kommer og sier at "jammen - han har jo ikke vært fysisk utro da". Man skal ikke svikte partneren sin...

 

Men nå vet jeg ikke helt hva samboeren din har skrevet da... i mitt tilfelle var det snakk om kjærlighetsdikt, komplimenter, bilder osv osv... *yeiks*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...