Gå til innhold

Lurer på et par ting ang baby 8-9 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan/kunne deres leke alene når de var ca rundt der i alder? Føler han ikke kan leke aleine noe lenge og lurer på hva jeg burde gjøre. Kan jo ike sitte på gulvet med han HELE tida. Ogsåå lurte jeg på hvor mange blunder de hadde på dagen i den alder og hvor lange de var.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Tvillingene mine er bare 7,5 mnd, men jeg ser du ikke har fått noe svar så jeg svarer likevel:)

Nå for tida er det sånn hjemme hos oss (jeg syns nesten de forandrer seg fra uke til uke):

Tvilling 1 vil ikke ligge noe særlig på gulvet alene. Hun begynner ofte å småsutre etter et par minutter bare.

Tvilling 2 er mer tålmodig av seg og kan ligge leeeenge. Hun småprater med seg selv og leker med leker eller føttene sine:) Hun kan sikkert ligge sånn en time.

De har som regel to blunder på dagtid. En liten dupp etter frokost på ca 1/2 time og en dupp på et par timer fra ca 12.30 - 14.30. Men dette varierer litt etter hva vi gjør da.

Skrevet

Markus kunne faktisk ligge og leke for seg selv i 1 time han, egentlig litt deilig, men hadde litt dårlig samvittighet for at jeg lot ham ligge så lenge... Men han var ikke spesielt glad for å bli forstyrret:)

På den tiden sov han 2 blunder, 1. blund ca 1 1/2 time etter at han våknet og den varte i alt fra 30 min til 2 timer. Så hadde han 2. blund etter lunsj og den var som regel 1-1 1/2 time og så var det en liten hvil i vogna sånn i 17 tida hvor han bare ville ligge for seg selv og prate eller titte opp i taket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...