Gå til innhold

Endelig stiger dollaren :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er den fakltisk i over 6 !

 

Vi er loennet i dollar og har det siste aaret tapt opp mot 100 000 kr saa vi har ventet en stund paa dette. Haaper bare den holder seg....Men maa innroemme jeg er redd den ikke gjoer det :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har for min egen del vært glad dollaren har vært lav jeg da, har handlet en del på amerikanske nettsider og spart mye på lav dollarkurs.

Men skjønner godt at det er godt den har steget nå hvis man lønnes i dollar ja :)

Skrevet

Ja bra den stiger, det var mye penger å tape på lav dollar. Ikke rart mange må selge hus og hjem.. Håper det snur og ikke går nedover igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...