yasmina Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 I dag er den fakltisk i over 6 ! Vi er loennet i dollar og har det siste aaret tapt opp mot 100 000 kr saa vi har ventet en stund paa dette. Haaper bare den holder seg....Men maa innroemme jeg er redd den ikke gjoer det
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Har for min egen del vært glad dollaren har vært lav jeg da, har handlet en del på amerikanske nettsider og spart mye på lav dollarkurs. Men skjønner godt at det er godt den har steget nå hvis man lønnes i dollar ja
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Ja bra den stiger, det var mye penger å tape på lav dollar. Ikke rart mange må selge hus og hjem.. Håper det snur og ikke går nedover igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå