Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har møtt mannen i sitt liv, på sukker? hvilket machtall har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

møtte mannen i mitt liv på match.com :):):) på andre siden av kloden

Skrevet

har prøvd der og, men synes det er så bra med det treet og matchtallet. så hyggelig at folk finner hverandre! jeg vil åsså ha kjæreste :)

Skrevet

han var den førdte og eneste jeg kontaktet på match. har aldri vært inne på sånne sider før. skulle bare slå av en prat tenkte jeg, med en på andre siden av kloden. får ditt kom jeg jo ALDRI til å dra. men aldri si aldri. mars-05 var jeg plutselig i australia i armene på mannen i mitt liv. nå har vi vært gift i 1 1/2 år og har en datter på 9 mnd. bor i norge, men skal flytte tilbake til sydney i januar.

fant ut at cluet er å aldri prate om sex, og seksuelle needs. blir en veldig dårlig start på forholdet. snakke om hvem man faktisk er, og være åpen og ærlig om alt. hvis typen plutselig spør deg om bh sørrelsen, så er han ikke mye å spare på. syns nå jeg. vent en goooooood stund før dere møtes på ordentlig.

lykke til om du leter på nettet.

alt jeg skrev første gang til min mann var "nice hair"

Skrevet

så koselig! du er heldig, drømmemannen, unge og flytte til australia!! misunner deg.

jeg snakker med en fra der jeg er oppvokst selv, så det var jo veldig spennende. men han er sånn fyr som elsker å dra på byn når han ikke har dame, men jeg jeg var sammen en i 4,5år som måtte ut hver eneste helg. men man kan jo ikke dømme etter en sånn liten ting. hvordan vet man at det er en som man burde møte i virkeligheten egentlig?

Skrevet

Jeg møtte drømmemannen på nettby av alle steder! :) Jeg var overhodet ikke ute etter kjæreste, men der kan du se... Jeg var inne på profilen hans daglig i flere uker, men turte ikke å skrive til han! Syntes han var så nydelig... Helt til han skrev til meg :)

I dag er vi samboere og har en liten gutt på 9 mnd :)

Er forresten enig med hun andre her. Du må for all del ikke snakke om sex!

Skrevet

det er veldig opp til hver enkel person. jeg er livredd for å fly. kjører heller ditt jeg skal. du hadde aldri fått meg på et fly den gangen. når jeg møtte han vet jeg ikke helt hva som skjedde. jeg bare viste at hvis jeg ikke satt meg på det flyet til australia kom jeg til å angre resten av mitt liv. jeg bare visste at han var den rette.personligheten hans, alltid glad, latter som sprer masse glede, smart, og selvfølgelig utseende. 196 cm høy, langt blondt hår, var en surfer da han var yngre. jeg visste egentlig ikke hva jeg var jeg så etter da jeg så han.

selv om man inne i hodet sitt ser for seg ideal mannen sin, så betyr ikke det at det er det rette for deg. før jeg møtte mannen min likte jeg ikke hårete kropper, saggebukser, liten motesans, etc. altså sånne ting som du egentlig tror du ikke liker. (litt shallow, men det er jo bestandig et første inntrykk) så møtte jeg mannen min, han er hårete, bryr seg lite om utseende, men for meg er han det vakkreste som fins, til og med nå etter snart 4 år kan jeg se på han å få sommerfugler i magen som den første dagen jeg så han.

jeg vet ikke hva det er, men jeg tror at når su møter den rette så bare vet du det. du bare kjenner det.

jeg kan sikkert være dum i hodet i følge andre, fordi jeg mener at det skal mye til for at et forhold kan sprekke. et forhold må jobbes med HVER ENESTE DAG I DITT LIV. om man virkelig elsker noen, så gjør man alt for at det skal fungere. jeg mener det eneste som kan ødelegge et forhold er utroskap.

og en annen ting (nå går jo jeg ut ifra mitt eget forhold) fortid har egentlig ikke sååååå mye å si, det er hva man klarer å få til sammen som betyr noe. selvfølgelig det er fare signaler man skal se etter, men det er hvordan man har det sammen som betyr mest.

Skrevet

man ser jo på bilder på profilen og ser vel etter en som passer i smak, men ser ofte at man heller har god match med de som ikke er aller penest. men det har jo ingen ting å si om du selv elsker han.

Skrevet

Samboeren min er hobbyfotograf, og profilbildet hans hadde han tatt selv. Det var et nærbilde av ansiktet hans, svart/hvitt. Han er halvt marokansk og har masse fregner, og det bildet var så nydelig at jeg bare visste at den mannen var spesiell. Det høres kanskje litt "shallow" ut, ja, men jeg visste at jeg kom til å forelske meg i han med en gang jeg så det bildet.

Og som aussielove sier, jeg synes enda han er det vakreste som finnes, selv om andre kanskje ikke vil være enig med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...