Gå til innhold

Litt forvirra her

GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg var på tidlig ul i uke 11, da fikk eg termin 25. februar 09, og var 11+3 uker på vei sa de. Så skulle eg jo på ordinær ul i forje uke når eg var 19+3, da fikk eg termin 26. februar 09, og på ett ark eg fekk me meg der fra så sto d at eg var 19+3 uker på vei den dagen, mn egentligt er eg vell 19+2.. Har di berre tatt feil da eller?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mn egentligt var eg vell 19+2 *

Skrevet

Det er vanskelig å bestemme termin på bakgrunn av ultralyd'en når man ikke er så mange uker på vei. Det er jo bare snakk om en dag i forskjell, så det er jo i realiteten ingen betydning. Dersom de tar utgansgpunkt i ul'en, så er den siste mer korrekt.

Selv har jeg fått to terminer, med en dags forskjell, utifra dette hjulet de bruker for å beregne termin. Samme for meg så lenge de ikke setter meg flre uker tilbake ;-)

Har ikke vært på ordinær ul ennå, og det er den de går utifra.

Skrevet

hehe ja vet at d har ingen betydnig med forjellen;). Men hva eg skal skrive, om eg er idag 20+0 eller 19+6

Skrevet

regn ut på kalenderen da.gjør jeg.skal ha lørdag 17 januar,så da blir det jo 25+2 da.når jordmor snurrer på det hjulet,så kan det jo være en dag eller to da forrskjell fra den lørdagen jeg skal ha,men teller det på min måte jeg da.og babyen kommer når den kommer:)må jo bare ta ca da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...