Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er interessert i å høre hva slags argumenter dere legger til grunne. Mc Cain har gått tom for argumenter for flere månder siden. Nå konsentrerer han og teamet hans seg mest på å svartmale Obama. Er interessert i en debatt for de som tar utfordringen.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Det vil jeg også høre! Men tror faktisk ikke det er så mange av dem her inne... Jeg har prøvd på krangle før!
Lillemus&mamma'n Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Tviler på at du får noen svar. Det er vel ikke så mange nordmenn som håper McCain vinner... Synes det hadde vært fint om Europeere hadde hatt stemmerett i det amerikanske valget i år, så kunne det kanskje kommet litt fornuft inn i det hvite hus. Er ikke sikker på at det nødvendigvis er demokratene som er fornuftige, men det finnes faktisk andre partier enn demokratene og republikkanerne i USA...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Ja det kunne vært en prosentdel av valgstemmene som hadde vært ørelappet andre land der amerikansk politikk har stor betydning!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Northernlight stemmer republikansk. Jeg har alltid likt henne. Synes hun har virket veldig sympatisk. Men etter at jeg leste at hun synes Palin var flott og at Mc Cain burde vinne har jeg mistet helt respekten. Livsfarlig mening, bokstavelig talt.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Helt enig! Det burde vært en utvalgt gruppe mennesker i hvert land (ikke bare Europa) som fikk stemme. Dessverre tror jeg ikke det er mannen i gata som bestemmer... Det er nok pengene som styrer!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Hm... øreMERKET, ikke ørelappet, frøken...
Dublin Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Stiller mer enn gjerne til debatt, men jeg er på din side!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Ha ha...ja...øremerket mente jeg ja:-)
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Håper ikke at McCain vinner, men tror han kommer til å gjøre det. Hovedaklig pga to ting: McCain er hvit og Palin er konservativt kristen. Trekker dessverre mye stemmer, selv om politikken er på trynet. Får håpe jeg tar feil da.
Lillemus&mamma'n Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 Enig med deg, Ailena. Ingen er så flinke til å "kaste bort" mulighetene sine i valg som demokratene, dessverre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå