Gå til innhold

Til dere som håper at republikanerne vinner valget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er interessert i å høre hva slags argumenter dere legger til grunne. Mc Cain har gått tom for argumenter for flere månder siden. Nå konsentrerer han og teamet hans seg mest på å svartmale Obama. Er interessert i en debatt for de som tar utfordringen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg også høre!

Men tror faktisk ikke det er så mange av dem her inne... Jeg har prøvd på krangle før!

Skrevet

Tviler på at du får noen svar. Det er vel ikke så mange nordmenn som håper McCain vinner...

Synes det hadde vært fint om Europeere hadde hatt stemmerett i det amerikanske valget i år, så kunne det kanskje kommet litt fornuft inn i det hvite hus. Er ikke sikker på at det nødvendigvis er demokratene som er fornuftige, men det finnes faktisk andre partier enn demokratene og republikkanerne i USA...

Skrevet

Ja det kunne vært en prosentdel av valgstemmene som hadde vært ørelappet andre land der amerikansk politikk har stor betydning!

Skrevet

Northernlight stemmer republikansk. Jeg har alltid likt henne. Synes hun har virket veldig sympatisk. Men etter at jeg leste at hun synes Palin var flott og at Mc Cain burde vinne har jeg mistet helt respekten. Livsfarlig mening, bokstavelig talt.

Skrevet

Helt enig! Det burde vært en utvalgt gruppe mennesker i hvert land (ikke bare Europa) som fikk stemme. Dessverre tror jeg ikke det er mannen i gata som bestemmer... Det er nok pengene som styrer!

Skrevet

Hm... øreMERKET, ikke ørelappet, frøken...

Skrevet

Stiller mer enn gjerne til debatt, men jeg er på din side!

Skrevet

Ha ha...ja...øremerket mente jeg ja:-)

Skrevet

Håper ikke at McCain vinner, men tror han kommer til å gjøre det. Hovedaklig pga to ting: McCain er hvit og Palin er konservativt kristen. Trekker dessverre mye stemmer, selv om politikken er på trynet.

Får håpe jeg tar feil da.

Skrevet

Enig med deg, Ailena. Ingen er så flinke til å "kaste bort" mulighetene sine i valg som demokratene, dessverre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...