Ayka 09+13+14 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Sist uke fant jeg ut at jeg er gravid. Kjempemorsomt,selv om jeg da ikke hadde regnet med at det skulle klaffe på første forsøk Så på lørdagen dro jeg med meg samboeren min på kjøpesenteret-for vi skulle kjøpe knøttet's første body! Ble en kjempesøt,liiiiiten body med hundemotiv på ^^, Noen andre som bare MÅTTE handel inn en liten ting-eller to?
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 hehehe ja vi gjorde det da jeg gikk med ho 1:Pda handla vi en bitteliten høst/vårdress siden den var på salg og den lille strømpebuksa hehehe den vordrende bestemor var jo ikke noe likere...hun kom med den søte lille sparkebuksen bare dager etter vi fant ut jeg var gravid hehehe de andre to jentan hadde jeg jo alt til så da ble det ikke noen handling;) trur ikke jeg orker å handle noe nå heller før jeg veit om det er en gutt eller jente....er det gutt så må jeg handle MASSE hehehe det bi artig:P
S. Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg kjøpte en liten body rett etter at jeg testa positivt, måtte bare gjøre noe for å få det til å gå opp for meg at det faktisk var sant. Etter det har jeg ikke kjøpt noe, venter og ser om alt har gått bra i dette første trimesteret.. Får svar på mandag.
Ayka 09+13+14 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skal heller ikke handle inn noe mere før jeg vet kjønnet...og før jeg er godt over 12 uker på vei. Jeg bare MÅTTE handle denne ene lille tingen... Selv om det på en måte ikke ordentlig har gått opp for meg at jeg er gravid,så kom jeg iallefall et skritt nærmere. Følte godt å handle babyklær til "meg selv" og ikke til andre... En heeelt ny følelse
Vil Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Hehe, jeg leste dette og tenkte at "nei jeg har ikke kjøpt noenting enda heldigvis", men så kom jeg på at jeg har jo det! Nå i helga, når den kommende bestemor var på besøk, handlet vi inn babyul til å strikke et babyteppe. Så jo, "skyldig" her også. Men skal prøve å moderere meg heretter..
charlotte27 Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Hei.. jeg har ikke handlet noe enda, hehe. er 9 uker på vei bare, så det haster ikke akkurat enda... gleder meg til ultralyden, for å se o det er jente ell gutt, jeg må handle alt uansett, for jeg skulle liksom ikke ha flere barn jeg da.. hehe så jeg har gitt bort nesten alt.. men, men... så nå venter jeg nr 3.... håper på ei lita jente, siden jeg har 2 gutter fra før, men blior glad om det er gutt å da... så gleder meg masse til å shoppe til den lille............
karamell mamma Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har kjøpt en fin liten cordbukse og en tynn lue..... Kjøpte i brunt og hvitt, ettersom det kan kombineres med både blått og rosa... Ikke lett å la være å handle, er jo SÅ mye fint;)
Månefeen ♥ Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg går å sikler på det små søte klærne i butikkene. Men hvis dere tror dere er tidlig så hør her!! Vi kjøpte faktisk en knøttliten puma fleece genser for TRE år siden, hehe Den var bare såå søt. Den fant vi frem igjen nå. Også kom jeg over en butikk som skulle legges ned, for et år siden. Da ble det en pose med votter, skjerf med borrelås, og en nydelig lue med kaninører på. Alt i nøytrale farger. Kjøpte litt håndkler som skal vaskes noen ganger før baby kommer. Og ellers, så jobber jeg rett ovenfor en brio butikk der de har alt utstyr til baby, må nok stikke snuten innom der snart
mortilgutt Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Nei, eg har ikkje kjøpt noko til den litle (eller DEI små) i magen min. Har prøverøyrsbarn i magen, og er eg heldig så veks begge.....fekk sett inn to. Eg er i 5.veke og er SJUUUUUK etter å begynne å strikke!!!!!! Har lovt meg sjølv, og mannen min, at eg skal venta til etter jul. Då er eg over 3 mnd. Eg har så lyst! Så eg skjønar godt at du ikkje klarte å halda deg! Ikkje sikkert eg heller klarer å halda meg til etter jul..... =D Lukke til alle saman!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå