babysjuk82 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 3 daga på overtid. Kjempedeppa for tia. Skulle til jordmor i dag.men hun var på fødseltur,og da ble d ikke. Hadde håpet og bli sjekka modning,og kansje tøyd litt. Satt og grein en tim pga d ikke ble. Nå har alle her fått før meg. T.o.m ei med termin 1mnd ette meg ha fått rier. Trur eg knekke sammen psykisk snart.har en risiko,så er livredd for at d skal gå galt. Har ingen tegn på fødsel. Har nestn ingen kynnere,og har nestn forstopelse,hode bevegeli. Tror ikke eg er modning elr. Alt dette betyr vel lenge t fødsel? Syns d e rart eg har lite kynnere. Går laange turer hver dag,streve m 3 unger,har pumpa melk 1 mnd.men neejda, ingen kynnera engang.
babelin Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Heisann:o) Høres ut som meg sjøl for et par dager siden, da eg la inn et lignende innlegg... Har termin i morra, er også til tider på randen av å knekke sammen. Det er fryktelig tungt på slutten, da tankene kommer, man er lei av å vente og alle spør om du ikke har fått enda. I tillegg popper det opp fødselshistorier her og der, som gjør det hele tyngre, når man vet at man enda ikke har gjennomført denne bragden... Jeg har heller ingen kynnere eller tegn på at en fødsel er i annløp. Slimpropp og fostervann glimrer med sitt fravær og fysisk form er helt grei. Ville no bare svare deg for å si at du IKKE er alene om denne ventingen som tar på humør og lett får frem tårene.... Vi må huske at ikke alle får masse ubehag, kynnere, løs mage osv før fødsel. Den starter når som helst, og når den starter så har vi ikke gått med "vondter" lenge, og dermed er i god form til å takle fødselen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå