Tigerlily79 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Hei, sniker meg inn her fordi det ikke er så mange igjen i uke 11 på 1. trimester. Håper på svar! Jeg hadde i går morges noen veldige kramper i magen. Det begynte med litt murringer da jeg våkna, og så kom det noen veldige kramper nederst i magen. Hver "krampe varte i ca 20-30 sekunder, og det ga seg etter ca 2 timer, men etter at jeg gikk på do, ble det mye bedre. Bare litt øm i magen resten av dagen. Det har fortsatt ikke kommet noe blod. Noen som har opplevd dette? Kan det rett og slett bare være litt ekstra kraftig mageknip, siden jeg ble bedre etter å ha vært på do? Håper jo at det har en sammenheng med det, og at det ikke er noe galt med spira. (Var 11+2 i går)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Eg hadde også EN gang krampe lignenes smerter nede i magen, var vell i uke 13, å alt står fortsatt bra til, er 19+6 idag:) Så d går nok bra, mn sefølgelig så kan du altids ringe legen
Elin snart mamma til 3 Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 jeg hadde magesmerter i 9 timer da jeg var rundt det stadiet der hos meg var det musklene nederst i magen som drev å strakk seg å derfor var det så uforskamma vondt Prøv å trykke ned på magen og slipp brått opp. Gjør det ikke mer vondt når du slipper opp så er det i allefall ikke noe galt med tarmene lærte det av legen siden jeg endte med å reise på legevakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå