Tigerlily79 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg hadde i går morges noen veldige kramper i magen. Det begynte med litt murringer da jeg våkna, og så kom det noen veldige kramper nederst i magen. Det varte i ca 2 timer Hver "krampe varte i ca 20-30 sekunder, men etter at jeg gikk på do, ble det mye bedre. Bare litt øm i magen resten av dagen. Det har fortsatt ikke kommet noe blod. Noen som har opplevd dette? Kan det rett og slett bare være litt ekstra kraftig mageknip, siden jeg ble bedre etter å ha vært på do? Håper jo at det har en sammenheng med det, og at det ikke er noe galt med spira. (Var 11+2 i går)
pluttenogmeg Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Heisann. Jeg opplevde noe lignende i går. Ikke direkte kramper men skikkelig vondt i magen. Kjentes ut som en blanding av luftsmerter og litt mensaktige smerter. Var ikke noe godt og jeg ble temmelig bekymret. Jeg lå nesten hele formidagen, og jeg ble også litt bedre etter jeg var på do. ( er hard i magen for tiden) Det varte noen timer, men så ga det seg og jeg har ikke merket noe mer. Jeg håper og tror det rett og slett var press i underlivet pga av tarmene og luft for min del, og det kan jo høres ut som det kanskje var det hos deg også ? Jeg var 11+0 i går . Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå