Gå til innhold

Første legetime??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere fått eller vært hos legen første gang?

Jeg har akkurat bestilt time for meg selv, testet positivt forrige uke. Og fikk time i uke 11. Mener å huske fra sist at de vil ha den gjennomført før uke 12, stemmer det?

De spurte om det var noen grunn til at jeg eventuelt ville ha en time tidligere, for å bekrefte eller samtale med legen? Men jeg har jo gjort dette før, og jeg vet at det stod gravid på testen.... Så sa bare at jeg hadde ikke det behovet.

Håper tiden går veldig fort, for dette er spennende. Føler meg litt gal i hodet som sjekker hver gang jeg tisser om jeg blør og drømte i natt at jeg gjorde det, blødde masse og mistet. Var ikke sann sist....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vi to om. Har selv hatt en bisarr drøm hvor jeg spontanaborterer og i tillegg sitter og studerer det lille som kommer ut. Får grøssninger av meg selv.

Jeg har mistet en gang, men det skjedde ikke slik jeg drømte. Føler meg høyst gravid og tror det går bra denne gangen. Er i 12 uke og skal på første kontroll i dag.

Mener å huske at symptomene avtok en stund før jeg mistet forrige gang (puppen ble mindre, smerter i korsryggen, mindre doløping...) Det var i 8. uke.

Lykke til - det går sikkert bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...