Gå til innhold

Noen som har flyttet langt unna pga studier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sikret plass på en skole som ligger en time å kjøre fra der jeg bor nå.( Fra høsten 09)

Så jeg vurderer å flytte dit for å spare tid og energi i forhold til lang reisevei etc.

Får en mye større leil. til samme pris der også, og det ville resultert i at barnet mitt fikk sitt eget soverom.

Men jeg kjenner kun en jente som bor der, og hun har jo mann og barn så vet jo ikke om vi blir å se så mye til hverandre.

Også tenker jeg at da har jeg jo ikke barnevakt til gullet i det hele tatt.

Her jeg bor nå har jeg all familie og venner i nærheten, så kvier meg litt for å flytte.

Tror jeg egentlig ville ha godt av å komme meg litt bort. Det fungerer jo ikke med barnefaren på noe som helst måte. Han bor også i nærheten, men har kun sett barnet 2 ganger siden i sommer.

Noen andre som har flyttet fra det trygge og gode, for å gå på skole eller andre ting???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja..jeg gjorde også det.. Det var tøffere enn jeg trodde.. Kan jeg spørre hvor i landet du befinner deg;o) ?

Skrevet

Akershus, og skolen ligger i Fredrikstad. Du da?

Skrevet

Flyttet fra Drammen til Trøndelag.. et litt lengre stykke unna.. men avstand fra familie og venner blir jo uansett vanskelig.. Er jo et pluss at du kan reise hjem i helgene ihvertfall da.. :o) Opplever helgene som vanskligst å være langt unna alle..

Skrevet

jeg kommer også kanskje til og flytte fra akershus til ferdrikstad til neste år, om jeg ikke får gode nok karakterer til og komme inn i oslo. hva skal du ta?

Skrevet

Jeg begynte på førskolelærer..men hoppet av etter to uker.. jeg var veldig usikker på om valget mitt var riktig. Så bestemte meg heller for å være hjemme med dattern min et år til... og tviler derfor på om jeg fortsatt vil bli boende her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...