Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Har sikret plass på en skole som ligger en time å kjøre fra der jeg bor nå.( Fra høsten 09) Så jeg vurderer å flytte dit for å spare tid og energi i forhold til lang reisevei etc. Får en mye større leil. til samme pris der også, og det ville resultert i at barnet mitt fikk sitt eget soverom. Men jeg kjenner kun en jente som bor der, og hun har jo mann og barn så vet jo ikke om vi blir å se så mye til hverandre. Også tenker jeg at da har jeg jo ikke barnevakt til gullet i det hele tatt. Her jeg bor nå har jeg all familie og venner i nærheten, så kvier meg litt for å flytte. Tror jeg egentlig ville ha godt av å komme meg litt bort. Det fungerer jo ikke med barnefaren på noe som helst måte. Han bor også i nærheten, men har kun sett barnet 2 ganger siden i sommer. Noen andre som har flyttet fra det trygge og gode, for å gå på skole eller andre ting???
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Ja..jeg gjorde også det.. Det var tøffere enn jeg trodde.. Kan jeg spørre hvor i landet du befinner deg;o) ?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Akershus, og skolen ligger i Fredrikstad. Du da?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Flyttet fra Drammen til Trøndelag.. et litt lengre stykke unna.. men avstand fra familie og venner blir jo uansett vanskelig.. Er jo et pluss at du kan reise hjem i helgene ihvertfall da.. ) Opplever helgene som vanskligst å være langt unna alle..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 jeg kommer også kanskje til og flytte fra akershus til ferdrikstad til neste år, om jeg ikke får gode nok karakterer til og komme inn i oslo. hva skal du ta?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg begynte på førskolelærer..men hoppet av etter to uker.. jeg var veldig usikker på om valget mitt var riktig. Så bestemte meg heller for å være hjemme med dattern min et år til... og tviler derfor på om jeg fortsatt vil bli boende her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå