Dozer Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Eldste frøkna blir 3 år i dag Så da har jeg vel ingen baby lenger da !
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Velkommen skal du være, og gratulerer med 3 åring. Jeg har forøvrig vært her lenge allerede, lillemor blir 3 om 1 mnd.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer så mye med 3 åringen din:))) Og velkommen hit:o)))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer med 3 åring:) Og velkommen hit, håper du vil trives her:)
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Velkommen Ganske ny her selv, men er egentlig altfor tidlig her inne da - min er ikke mer enn 7 mnd. Synes bare det var så koselig her så da tok jeg med pikkpakket mitt fra Dib og flyttet inn hit.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer så masse med 3 årsdagen til jenta di!! =) Og velkommen inn hit til oss. Jeg har storesøster på snart 3 1/2 år og lillebror på 14 mnd. Så jeg er mest her og litt på småtroll 1-2 år.
katta og co Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Velkommen til oss. Det er en hyggelig gjeng her inne:) Håper du vil trives sammen med oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå