Gå til innhold

Kommer hit i dag jeg :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste frøkna blir 3 år i dag :) Så da har jeg vel ingen baby lenger da !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være, og gratulerer med 3 åring. Jeg har forøvrig vært her lenge allerede, lillemor blir 3 om 1 mnd.

Skrevet

Gratulerer så mye med 3 åringen din:)))

 

Og velkommen hit:o)))

Skrevet

Gratulerer med 3 åring:) Og velkommen hit, håper du vil trives her:)

Skrevet

Velkommen :) Ganske ny her selv, men er egentlig altfor tidlig her inne da - min er ikke mer enn 7 mnd.

Synes bare det var så koselig her så da tok jeg med pikkpakket mitt fra Dib og flyttet inn hit.

Skrevet

Gratulerer så masse med 3 årsdagen til jenta di!! =)

Og velkommen inn hit til oss.

 

Jeg har storesøster på snart 3 1/2 år og lillebror på 14 mnd. Så jeg er mest her og litt på småtroll 1-2 år.

 

Skrevet

Velkommen hit til oss! Håper du trives her!

Skrevet

Velkommen til oss. Det er en hyggelig gjeng her inne:)

Håper du vil trives sammen med oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...