Dozer Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jenta mi er 3 år i dag Synes ikke det er så lenge siden vi hadde henne med oss hjem fra sykehuset jeg! Men har jo rukket å få ei tulle til så må jo være en stund siden, men fy så fort det går. Skal aldri mer le av gamle damer som sier tiden går så altfor fort!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Grattis med dagen til både henne og deg ) Og nei - jeg har også helt sluttet å le av gamledamene når de snakker om både tid som flyr og hvor unge de føler seg, hehe )
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer med dagen! i går var det 5 år siden eldste vår ble døpt... merkelig... i dag er nevøen min 5 år.... tida flyr og flyr avgårde... skummelt hvor fort det går... og alle sier det går enda fortere når de beynner å skolen... så det blir skummelt.. er jo bare et år igjen...
lmb30 Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Guttten min er 6 år idag, og jeg syntes ikke det er lenge siden han ble født.. Har fått to unger etter det da.. En som ble 4 år i går og lille snuppa på 6 mnd.. Det går alt for fort. Rart at ikke jeg blir noe gamlere da :@
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå