Gå til innhold

Dere med svangerskapsforgiftning?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjente dere de første tegnene?

Jeg er blitt så grusomt slapp, ikke gjort noenting i går.

Og i dag er jeg bare kvalm og har "sviinger" i toppen av magen mellom ribbeina..

Kan det være det jeg har fått?

Føler meg så dum når jeg ringer jordmora og ikke får forklart meg skikkelig.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vis du har svangerskapsforgifting så ska du ha høgt BT og proteiner/ eggevite i urinen, har du ikje d så er du heilt frisk. eg o her d me "sviinger" i tåppen av magen mellom ribbeina, men urinen min e fin å BT.

så eg trur nåk d går bra men du kan jo ta å ringa jormora di får å være på den sikra siå da.. eg e jo slapp å trøtt å gidder ikje alti å gjøra så møje eg heller. er liksom tom får enargi av å t.

men d går nåkk bra ska du se,

Skrevet

har du mye vann i kroppen, hoven spess i hender og føtter?

jeg har også disse sviingen øverst i magen, mye vann i kroppen, og protein i urin.blodtrykk ok. var akkurat hos jm, og må gi ny urinprøve imorgen. og hun sa med minste tegn av ubehag (!) så måtte jeg ringe dem. hodepine (trykk i panna) og flimmring/synsforstyrrelse kan og være symtomer.

ring jm så får du ta bt, urin må taes om morgen.

min jm sa bedre du ringer 10 gang for mye en en gang for lite, du har en dyrebar last ombord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...