Sunnybeach4gull :) Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 eller va d barn? :-P Kordan går d me dæ??? :-))
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Tjohei Kjært barn har mange navn, hør æ di si Går bære godt her. Vi har vært i Sandvika å tatt 3d-ul. En heilt fantastisk opplevelse!! Hadde ikkje førrventa det sku vær så bra. Vi fikk masse bra bilda og filmsnutta med oss. Å i magen min bor det ei lita pia :) Det va ikkje vanskeli å se at ho ligna på pappa'n sin. Korsn går det me dæ da? Bynn vell å bli utålmodig kan æ tænk mæ
Sunnybeach4gull :) Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2008 Åh, vi va åsså i Sandvika å tok ;-) helt fantastisk følelse som du sir!! :-)) Arti at d e ei lita shnuppa ;-)) Du e i go form å greier? ;-) kor langt e du på vei nu? :-) Hær går d knall!! kanke klage!! :-D blir 36 uka nu å kjille i magen på tanken at d kan være bare 2-3 uker igjen til Sondre kommer! :-) Tida går jo så fort!! Har dokker bynnt å få ting i orden til lilleshnuppa? :-) Æ har vaska klærne hans å reid opp i kurven som ska stå ved senga våres ;-) men har enda endel igjen å ordne :-))
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 E snart 32 uke på vei, så tida den flyr verkelli! Syns nættopp æ sleit mæ igjenna 1. trimester... Formen min e heilt topp den Bynn å merk litt tell at det e tungt, men ingenting å klag på. Tar bære litt lenger tid å kom sæ opp av senga einaste Tænk at du snart e mamma!! Må jo vær heilt absurd å vette at nu kan det snart skje katti som helst. Korsn har pappa'n det? Gleda sæ vell han å tænker æ Min kar e ennu litt sånn i sjokk ætter 3d-ultralyden, hehe. Trur det va først då det VERKELI gikk opp førr han ka som skjer. Han satt bære å gapa å sa "wæow, den e jo færdi! Det e jo en færdi unge inni dær!" Hehe Gleda mæ tell å bynn å vask di småe klærne..., men ska vent litt tell Vi har det mæste i hus, mangla seng ennu. Æ klar ikkje å bestæm mæ... Har vældi løst på ei sånn stokke-seng som først e lita og så kan den gjøres tell ei vnalig sprinkelseng. Men den e så dyr :/ Nu sku egentlig ho mamma kjøpe en sånn kurv tell oss, å vi sjøl kjøp vanlig sprinkelseng. Så ho kommer tell å bidra me litt penga vess vi kjøp stokke-senga. Men æ veit ikkje...den kosta jo over 5000 .-
Sunnybeach4gull :) Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Fantastisk at du e i så go form ;-) d e sånn d ska være :-)) hehe, "det e en færdi unge inni dær" :-P søt han e!! Min sa nu ikke så mye på ultralyden egentli, trur han syns d va litt "skummelt" å liksom sku kjike inne i magen å i tillegg få se en baby ;-) Æ har fordelt klærne hans etter str i stellekommoden å kjøpt inn både bleie å badeolje osv ;-) blir nu til at man handle litt nu å da når man nu e på butikken :-)) men man har d vell egentli ikke så travelt me sånnt enda, men e jo så koseli! wah, 5000 kr for ei seng ja, men dn kan kanskje brukes i maange år? Det finns ikke nån andre plassa d e billigere? på nett f.eks? Dokker får ønske dokker pænga hos folk når dm spør om d e nåt doc trænge? alle monna drar ;-) Æ va nu å kjeik på klær til mæ sjøl idag, mye salg i byen nu men så vanskeli å vite kordan kroppen blir seeanes ut etter fødseln :-P men dn blir ihvertfall ikke større :-P Tænkte handle mæ ei ny, myk joggebuksa som æ ska ha me mæ på sykehuse :-) Sikkert deili å få på sæ nåt nytt hvis man e sydd litt osv? :-) Ha en flott dag! :-) Æ ska nu jobbe en 4-5 tima me studian nu tænke æ mens gubben e på aftenvakt ;-) greit å gjøre d når man e aleina ;-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 En nok en merkeli opplevelse førr manfolkan å værme på UL ja. Vi har jo kontakt me babyen kvær dag, men det har jo ikkje di på samme måten. Så e kanskje ennu større førr di å få se di på "orntli". Ja, e ei sviiiiindyr sæng. Men den e så fin Kan utvides tell junior-seng, så etter så æ har forstått så kan den brukes tell ungen e 6-7 år. Men uansett...e jo mykje førr ei seng...så trur nok vi blir å end opp me ei vanlig seng + en kurv i begynnelsen. Jah, vanlig klea... har lagt på mæ masse i svangerskapet, så blir spennanes å se kordn størrelse æ end opp på i tida etterpå... Håpa å bli fort kvitt di ekstra kiloan. Har også fiksa mæ ei barselbuksa, dyraste buksa ever faktsik Ei skikkeli go og romslig joggebukse fra peak. Tør ikkje sei ka den kosta engang... Fikk i bygave hos sambo :) Kos dæ me studian ikveld
Sunnybeach4gull :) Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, æ tænke mye på for et privilegium d faktisk e å få bære fram et barn, å kor mye mannfolkan våres miste om du skjønne? æ sku virkeli ønske at samboern kunne fådd bære Sondre en dag eller 2, bare for å få kjenne sparkan hans :-) Dn kosta endel ja, men så e d jo som du sir at dokker kan ha dn længe :-) Men dm kan vell ligge i kurven et par-4 mnd ihvertfall? hehe, æ tørr ikke gå på vekta mere æ :-P men egentli så drit æ i d, æ gjør jo d hær for babyen min så får man ta vekta etterpå :-) men en ting e sikkert, man e ihvertfall ikke STØRRE enn nu etter fødseln :-P så da vet man jo littegrann kanskje om kordan str man får på sæ? men regne me magen blir ganske slapp, så blir vell joggebukser de første ukan etter fødsel før man får igjen knappan på vanlie bukser? ;-) Åh, d va koseli gave fra samboern da!! :-) Kor dokker bor nu henne? ;-) Æ va ute imårrest å ordna me søpla (søppelbil kommer idag) å holdt på å frys ihjæl :-P -6 grada idag :-/ æsj, man blir aldri vant til overgangen fra høst til vinter altså :-P Men da va d studietid igjen, prøve å få gjort unna flest mulig innleveringer nu før lillegulle kommer, så kan æ bare kose mæ me han de første ukan ;-) Ha en koseli dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå