Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Tusen takk for tipset om stempel til å merke bhg-tøyet med!! Fikk den i posten forrige uke og stemplet litt før helgen - det var jo ge-ni-alt!!! Ingenting arbeid i det hele tatt, slapp å se trykket gjennom stoffet, og etter første vask er det like fint! Merker til og med strømpebuksene jeg nå :oD
Zitro Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 SÅ BRA! Jeg er også strålende fornøyd med det. Er liksom ikke noe jobb lenger, så da blir det også til at jeg merker mye mere tøy...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2008 Nemlig! Bestilte noen stryk-på-lapper fra et elelr annet sted i fjor, men de har jo aldri havnet på klærne lat som jeg er. Men nå er jo til og med snupp hekta; "har du stempla denne, mamma?" - stempel er jo kuuult liksom *flire*
Zitro Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 He, he... jeg kjøpte også stykelapper når gutten min begynte i barnehagen når han ble 1 år. Nå er han 3 og de lappene ligger her like fint enda. Brukte kanskje max 5-10 lapper også var jeg lei det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå