lklk Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Har søkt litt på forumet, men fant ikke noe svar. Hvor mye pleier dere å gi til tante barn? Hvor mye er "vanlig" å gi for besteforeldre og faddere? Jentene har aldri fått penger, og derfor er jeg litt usikker på hvor mye man bør gi.
3b@rnsmor-30* Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 er vi fadder har vi gitt for ca 1000 kr.. litt mindre kanskje.. er vi tante og onkel gir vi for mellom 500kr og 800kr... men vi har aldri gitt penger... kjøper gaver for den summen. jeg synes det er mest koselig å få noe som blir litt personlig, og velger derfor å gi bort det også..
Honningen Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg kan bare si ut ifra lillegulls barndåp, men dette fikk han: Besteforeldre: 3000,- fra hver side( De har god råd!) Oldeforeldre: 2000,- fra hver side Faddere: Gaver til ca 500,- kanskje litt mer... Ellers lå gavene på rundt 300,- fra "utenforstående" Jeg byttet en del, da jeg ikke syns det er så fint med smykker og armbånd på gutter... Sorry, men jeg syns ikke det! Fikk også 150,- i penger fra noen vi nesten ikke har kontakt med... Selv ga jeg bort en gave til ca.300,- til en venninne. Men dette er nå meg/vi da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå