Gå til innhold

Reima vs coop dress


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal kjøpe dress til min sønn på 6 år. Vurderer om jeg skal kjøpe reima eller den som vant foreldre og barn testen. Ble vel delt 1.plass pga at reima er dyr.

 

Jeg har reima til minste jenta på 1 år, men ikke fått brukt den enda.

 

Er d sånn at Reima dressen virkelig er såå mye bedre enn andre? Er den veldig slitesterk? noen som har erfaringer? de sliter jo mye på skolen m aking og leking også.

 

takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på dress under "alle forum på dib" til venstre her.. Da får du massevis av svar..

Skrevet

Jeg har kjøpt Reima, pga den har bedre komfort og passfor til min gutt. Den er også mye lettere for barnet å bevege seg i.

 

 

 

Skrevet

takk :-) glemte d gikk ann :P

Skrevet

Reima kan du selge på FINN til halve prisen neste år, så da er vel egentlig den den rimeligste også i det lange løp:)

Jeg har bare gode erfaringer med Reima og er litt redd for å prøve noe annet....Troll frister litt, men den er jo en del dyrere enn Reima igjen:)

Skrevet

vet ikke forskjellen jeg... vi har reima, men det er mamma som kjøper de til barnebarna, fordi hun har jobbet i barnehage i 15 år og er sååå fornøyd med den i bruk der.. både passform, og at den er varm og vanntett..

jeg har ikke prøvd coop sin, men tror nok den er god også jeg altså. bare ender opp med reima fordi mamma kjøper dressene... grei deal for oss! sparer jo penger på det...

 

men ville bare fortelle om ei jeg kjenner. hun har nemlig vært på coop for å handle den "best i test"-dressen dems...

og da fikk hun svar fra ei dame som var sur og grinete for hele den testen... de får nemlig ikke beskjed om hvilke dresser som testes... så coop-butikken i nærheten her har ikke tatt den inn i sortimentet sitt i det heletatt... og hun dama sa at det var kun 3 butikker i hele landet (som hunvisste om) som hadde den... det var 1 i Halden tror jeg, og et par på vestlandet......

Skrevet

Hm.. det har jeg ikke tenkt på.. Det er jo egentlig dårlig da. jeg vet om fler som har vært og kjøpt dress på coop obs butikken her, fordi de trodde den var best i test.. men da er d ikke sikkert at d er den de har kjøpt da. Vi bor i ringsaker, østlandet. men regner vi kjøper reima dressen i år. tenkte kjøpe den 128, så passer den sannsynligvis neste år.:)

Skrevet

Synes reima sin er uformelig og har ikke så gode polstringen på knær etc. Har Stormberg Leketøy dress til vesla på 2 år. Kjempefornøyd med den. God og varm og hun har aldri blitt bløt i den. Avtagbart for, og sitter fint inntil i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...