Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer med dagen!:=)
3snuppeliner Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Hipp hipp hurra=:-) Bursdag er helt toppen!!!!!!!!! Ha en fin dag...
Sunnybeach4gull :) Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulere me dagen ;-) 30 e da vell ikke nån alder? ;-) hehe, kan æ si som "bare" e 21 tænke du vell :-P
kei80 Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Husker deg fra bli gravid! Gratulerer så mye med dagen din:)
svanemamma Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2008 Tusen takk!! Det nærmer seg med stormskritt, blir 29 år i dag, hehe.
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Hurra for deg som fyller ditt år :-))) Måtte guttene oppføre seg ekstra pent i dag ;-) Vi skal ha visning på huset i dag, men forhåpentligvis er salget snart unnagjort, og da kommer vi kjørende med pakke til deg! Vi skal ha litt ekstra fri mot slutten av uka, så om dere er hjemme så kommer vi en tur! Håper alt er vel med lillesnuppa i magen også! Prinsen her er tidvis skikkelig turbo og sliter ut mammaen sin fullstendig ... skal bli godt med litt ferie nå :-) Kos deg masse på dagen!
Dolpins:) Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer med dagen:) Håper du får en fin fin dag:)
svanemamma Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner!! Tingeling_80: Masse lykke til med hussalg i kveld. Bare send melding eller ring før dere kommer :0) Prinsessa i magen er aktiv hun ja. Hun var litt rolig på lørdag, og da ble jeg selvsagt bekymra da,men ellers er hun veldig aktiv :0)
Duo-yoghurt Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer så mye med dagen:) kos deg masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå