Gå til innhold

I dag har jeg bursdag :0)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, enda et år nærmere de 30.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen!:=)

Skrevet

Hipp hipp hurra=:-) Bursdag er helt toppen!!!!!!!!! Ha en fin dag...

Skrevet

Gratulere me dagen ;-)

 

30 e da vell ikke nån alder? ;-) hehe, kan æ si som "bare" e 21 tænke du vell :-P

Skrevet

Husker deg fra bli gravid!

Gratulerer så mye med dagen din:)

Skrevet

Tusen takk!!

Det nærmer seg med stormskritt, blir 29 år i dag, hehe.

Skrevet

Hurra for deg som fyller ditt år :-)))

 

Måtte guttene oppføre seg ekstra pent i dag ;-)

 

Vi skal ha visning på huset i dag, men forhåpentligvis er salget snart unnagjort, og da kommer vi kjørende med pakke til deg! Vi skal ha litt ekstra fri mot slutten av uka, så om dere er hjemme så kommer vi en tur!

 

Håper alt er vel med lillesnuppa i magen også! Prinsen her er tidvis skikkelig turbo og sliter ut mammaen sin fullstendig ... skal bli godt med litt ferie nå :-)

 

Kos deg masse på dagen!

Skrevet

Gratulerer med dagen:)

Håper du får en fin fin dag:)

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner!!

 

Tingeling_80:

Masse lykke til med hussalg i kveld.

Bare send melding eller ring før dere kommer :0)

Prinsessa i magen er aktiv hun ja. Hun var litt rolig på lørdag, og da ble jeg selvsagt bekymra da,men ellers er hun veldig aktiv :0)

Skrevet

grattis!:D

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen:) kos deg masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...