Gå til innhold

hovne føtter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått så utrolig hovne føtter og ankler di siste dagene...

spesielt den ene foten.. er rett og slett vondt når jeg går.. har også begynt å få flere små sår på den foten.. er d fordi huden er så stram kanskej.. veldig vondt og ubehagelig...

noen som har noen råd?

har 3 uker igjen til termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har _ikke_ peiling altså, men jeg tenker blodpropp utfra hva du skriver. Ville tatt en telefon til legen og hørt hva h*n syns... Man er mer utsatt for sånt i svangerskapet, og ettersom jeg har skjønt er det spesielt når den ene foten er verre enn den andre at man skal ta kontakt med lege...

Lykke til og god bedring :)

Skrevet

Grunn til sårene aner jeg ikke, men jeg masserer føtter, ankler og legger med en feit krem... (el får sambo til å gjøre det) Kan jo tenkes at sårene "får det bedre" når man får igang blodsirkulasjonen også ? ;) Har forresten 4 uker igjen og det har ikke akkurat blitt mindre vann i kroppen de siste ukene for å si det slik.. men som sagt, synes massasje hjelper på denne "sprengte" og numne følelsen...

Skrevet

Ville tatt en tur til legen og sjekket det.....pluss målt blodtrykk og urin.

For hevelsen så selges det spesielle iskalde kremer som kan smøres på som skal sette igang blodsirkulasjonen.Dette hjelper iallefall for meg.

Selger disse på apotek og eller parfymeri.Hos folk som driver med føtter også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...